torcik wedlowski...nie wiem, czy wiecie...

1. Data: 2001-02-25 21:45:46

Temat: torcik wedlowski...nie wiem, czy wiecie...
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzwoniac do sklepu firmowego w warszawie na szpitalnej lub targowej mozna
sobie zamowic (w cenie normalnego torcika), torcik z dowolnym tekstem na
wierzchu! napisy sa robione recznie i zebyscie widzieli, jaka radoche i
zaskoczenie wywoluja u odbarowanych :)))

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-26 09:21:48

Temat: Re: torcik wedlowski...nie wiem, czy wiecie...
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> [...]
> wierzchu! napisy sa robione recznie i zebyscie widzieli, jaka radoche i
> zaskoczenie wywoluja u odbarowanych :)))

W Danzig, w dziurze pod dworcem PKP, można sobie zamówić tort ze
zdjęciem
Nigdy nie próbowałem (nie lubię tortów) ale może kupię starej (tfu -
mojej nadroższej :)) na urodziny.
Rzecz jasna - z moim zdjęciem :)))

sadyl

1. Data: 2001-02-26 12:17:40

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wierzchu! napisy sa robione recznie i zebyscie widzieli, jaka radoche i
> zaskoczenie wywoluja u odbarowanych :)))

Widuje w sklepie pisaki cukrowe (moze lukrowe? w kazdym razie dr Oeatker to
robil) - sa w kilku kolorach i mozna sobie napisy robic chocby i na
paczkach, albo kanapkach.

Jader

1. Data: 2001-02-26 15:49:31

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widuje w sklepie pisaki cukrowe (moze lukrowe? w kazdym razie dr Oeatker
> robil) - sa w kilku kolorach i mozna sobie napisy robic chocby i na
> paczkach, albo kanapkach.

ale widzisz - tu jest element zaskoczenia. czlowiek dostaje torcik
wedlowski, otwiera go myslac, ze to jest zwykly torcik, a w srodku jego imie
i mile slowa - u moich bliskich wywolalo to wrecz wzruszenie i ogromna
radosc. i do tego ladnie dekoruja - na swieta zamowilam 3 torciki i kazdy
mial inny motyw. a to wszystko jest za zwykla cene torcika:)

1. Data: 2001-02-26 18:55:33

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

swietny pomysl z tymi napisami.U mnie tutaj torciki wedlowskie robia furore
wsrod innych nacji,wyobrazam sobie jak fajnie by bylo dac komus torcik ze
specjalnym napisem chyba by padli bo juz tylko to,ze esy-floresy sa recznie
zrobione porusza ich bardzo.Zawsze jak wyprawie sie do polskiego sklepu to
kupuje od groma torcikow i zawsze mam pod reka jak trzeba jakis drobiazg miec
dla kogos.Torty ze zdjeciem mozna sobie tu w supermarkecie zamowic tylko
niestety tutaj torty z supermarketu sa dosc podle wiec nigdy zesmy nie zamowili
ale widzialam probki i wyglada to zabawnie i sympatycznie calkiem.Jeszcze
zalezy jakie zdjecie he he :-)))

1. Data: 2001-02-26 21:02:16

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> sobie zamowic (w cenie normalnego torcika), torcik z dowolnym tekstem na
> wierzchu! napisy sa robione recznie i zebyscie widzieli, jaka radoche i
> zaskoczenie wywoluja u odbarowanych :)))

Jak bylem na wycieczce w Wedlu to widzialem jak kilkanascie Pan maluje te
torciki - robia to na prawde bardzo szybko. Robi wrazenie.

--
pablo
podlacz myszke do taboreta, bedziesz mial peceta.

1. Data: 2001-02-26 21:40:39

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W Danzig, w dziurze pod dworcem PKP, można sobie zamówić tort ze
> zdjęciem
>
> sadyl

A w którym miejscu konkretnie bo prowincjusz z Pucka może
zabłądzić?
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-27 10:19:45

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pablo <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97em8g$qqq$...@n...tpi.pl...

> Jak bylem na wycieczce w Wedlu to widzialem jak kilkanascie Pan maluje te
> torciki - robia to na prawde bardzo szybko. Robi wrazenie.
>
> --
> pablo

ja tylko w TV widzialam kiedys reportaz o tych torcikach i tez pokazywalijak
je pisza:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-02-27 10:23:40

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" wrote:

> A w którym miejscu konkretnie bo prowincjusz z Pucka może
> zabłądzić?

W tunelu, w piekarni naprzeciwko kas SKM
A kasy są prawie dokładnie pod McShitem

sadyl

1. Data: 2001-02-28 08:30:28

Temat: Odp: torcik wedlowski...nie wiem, czy wiecie...
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> W tunelu, w piekarni naprzeciwko kas SKM
> A kasy są prawie dokładnie pod McShitem
>
> sadyl

Wybacz pytanie, ale trzeba przyjsc ze zrobionym zdjeciem? Zainteresowalo
mnie to, bo za 2 tyg. moja niunia ma urodzinki, zrobilabym jej super
niespodzianke.
Asia

P.S. Chociaz, jesli jest to box dokladnie naprzeciwko kas, ciasta maja takie
sobie:-(( A moga zrobic tylko zdjecie, czy tylko razem z zakupem ich torta?
troche pogmatwalam, ale mam nadzieje ze zrozumiesz:-))

Kuchnia węgierska
wydanie książkowe
Kuchnia Japonska
I miejsce w konkursie Onet zajal serwis "Gotowanie to sztuka!"
Kurki morżone