tort ze smietana

1. Data: 2000-01-28 21:08:33

Temat: tort ze smietana
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos (chyba Przemek albo ostry) podawal jakis czas temu przpeis na tory -
byla tam bita smietana i bodajze wisnie. Nie moge tego znalezc, jakbyscie
mogli raz jeszcze przemailowac, bede zobowiazany....

A w ogole to moja rodizna dzisiaj mnie opuszcza i jedzi ena anrty, od jutra
wiec zaczynam wielkie eksperymenty - poki co moja piwnicczka powieksyzla sie
o kilkadizesiat butelek, wiec bede zdawal sprawozdania ......

Pozdrawiam,

MM

1. Data: 2000-01-28 21:27:23

Temat: Kinderbal/kolorowe kostki
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Zrobic galaretke owocowa ze zmniejszonej ilosci wody (o 1/3 mniej), wlac do
prostokatnej blachy, gdy wystygnie, wykrawac formami do ciastek (gwiazdki,
ksiezyce) albo pokroic w duza kostke. Jesli ma sie jakies cukierki, to mozna je
przed stezeniem galaretki powpychac pod powierzchnie galaretki. Sa tez takie
"gumiane" cukierki w ksztalcie misia, czy glizdy. Takie cukierki w tej
galaretce wygladaja zabawnie, i dzieci lubia sie tym bawic.
Magdalena

1. Data: 2000-01-30 04:56:09

Temat: Re: tort ze smietana
Od: "af" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M wrote in message ...
> [...]
sie
>o kilkadizesiat butelek, wiec bede zdawal sprawozdania ......

Z Twojego pisania widac, ze pare butelek chyba juz sprobowales....
F.

1. Data: 2000-01-31 15:52:28

Temat: Odp: tort ze smietana
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, taka moja wada czy tez cecha jak chce microsoft... Aby pisac bez
bledow, musze miec spellera, a z koleji polskie litery nie zawsze sa mile
widziane za granica.

MM

Użytkownik af <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:870ihv$c8gq$...@n...news.prodigy.com

> sie

> Z Twojego pisania widac, ze pare butelek chyba juz sprobowales....
> F.

POMOCY - Karaski w śmietanie - -pilnie
Cumin ?
anans w ciescie