truskawki

1. Data: 2001-06-04 09:01:53

Temat: truskawki
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem w sobotę na targowichu i troszkę się zmarszczyłem:
truskawki (brzydkie) były po 11,- zł
Zarazem byłem świadkiem rozmowy na temat bardzo słabych plonów truskawek
w tym roku, czego konsekwencją będą wysokie ceny.

Nie jestem zbytnim fanem truskawek, ale w formie koktajlu ze zsiadłym
mlekiem- bardzo chętnie.

Czy ktoś (może jakiś działkowicz?) może zdementować lub potwierdzić
powyższe ploty?

sadyl

1. Data: 2001-06-04 09:09:24

Temat: Odp: truskawki
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Byłem w sobotę na targowichu i troszkę się zmarszczyłem:
> truskawki (brzydkie) były po 11,- zł

Na ktorym targowisku? Na Chelmie byly po 9-9,5 calkiem ladne. Za to fasolka
szparagowa zolta 20 zl/kg, ale i tak sie skusilam.
Asia

1. Data: 2001-06-04 09:14:59

Temat: Re: truskawki
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś (może jakiś działkowicz?) może zdementować lub potwierdzić
> powyższe ploty?

Mogę zdementować - nie ma powodu, żeby plony były slabe, chyba że te
niedawne przymrozki zaszkodziły plantacji.
Moja rodzicielka ma plantację w rejonie, gdzie poniżej zera było przez kilka
nocy z rzędu i mimo wszystko nie będzie totalnej tragedii a u mnie, gdzie
przymrozków nie było truskawki są piękne na działce i obsypane owocami.
Jak będzie ciągle lało, to mogą się wdać choroby grzybowe, ale na razie nie
można na tej podstawie twierdzić, że będzie tak żle.

Poczekaj Sadylku, napijesz się jeszcze swojego koktajlu ;-)))

pozdrawiam
Basia>

1. Data: 2001-06-04 09:19:11

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

> szparagowa zolta 20 zl/kg, ale i tak sie skusilam.
> Asia

W moim ulubionym warzywniaku w piatek fasolka po 25 zl/kg , dzisiaj juz
tylko po 15 ...warto bylo poczekac..a tak kusila... :))
pzdr
agi

1. Data: 2001-06-04 09:19:27

Temat: Re: Odp: truskawki
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

> Na ktorym targowisku?

U mnie na wsi - w Leszczynkach :)
Nie chciało mi się dalej łazić - np. do Chylonii

sadyl

1. Data: 2001-06-04 09:41:39

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> Jak będzie ciągle lało, to mogą się wdać choroby grzybowe, ale na razie nie
> można na tej podstawie twierdzić, że będzie tak żle.

Ano właśnie
W 3city od kilku dni jest pogoda [łagodnie mówiąc] pod psem.
Moi rodziciele (stałe źródło przetworów i owoców), mający działkę pod
Bydgoszczą, również narzekają i obawiają się spleśnienia czy inego
zagrzybienia truskawek.
Ale podobno w przyszły weekend ma już być ciepło.

> Poczekaj Sadylku, napijesz się jeszcze swojego koktajlu ;-)))

Na razie bazuję na "truskawkowym mleku acidofilnym" :)

sadyl

1. Data: 2001-06-04 10:10:46

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał

> [...]
mnie, gdzie
> przymrozków nie było truskawki są piękne na działce i obsypane

Ech zazdroszczę Ci Basiu... U nas w sklepiszczu truskawki po 11
złotych za kilogram a pani uprzedzała, że tanieć będą powoooli,
bo z daleka przywożone czy cos.. Ładne są, czerwoniaste ale jakoś
mało słodkie...
ech... a mnie tak do nich ciągnie..
a bardziej do czereśni a tych jeszcze nie ma. Dziś widziałam ale
jakieś takie marniutkie :-/

Monika chwilowo na jabłkach ;-)

1. Data: 2001-06-04 10:31:40

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczecin: truskawki po 14 zł.
czereśnie po 28 (skandal)
cierpliwości
kachna

1. Data: 2001-06-04 10:34:36

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał

> szczecin: truskawki po 14 zł.

W Świnoujściu po 11.

> czereśnie po 28 (skandal)

Mnie więcej tyle samo, ale brzydkie takie...

Monika

1. Data: 2001-06-04 12:08:43

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> W Świnoujściu po 11.

A u mnie - Warszawa - w czwartek byly po 8-9 zl calkiem ladne.
Czeresnie widzialam za 11.
Chyba nie zdrozaly?

Ula

ZUPKA WIOSENNA
W sprawie folii aluminiowej do pieczenia
co zjeść w tym tygodniu?
witam i o Magdalene Basset pytam
co to jest