W sprawie folii aluminiowej do pieczenia

1. Data: 2001-06-04 08:24:32

Temat: W sprawie folii aluminiowej do pieczenia
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglibyscie mnie uswiadomic, ktora strona folii (blyszczaca czy matowa)
przyspiesza pieczenie, a ktora opoznia? Kiedys Aleksander wspominal o tym
przy okazji grilowatych przepisow, ale nie moge znalezc.
Asia z pozdrowieniami

1. Data: 2001-06-04 08:34:57

Temat: Re: W sprawie folii aluminiowej do pieczenia
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyspiesza pieczenie, a ktora opoznia? Kiedys Aleksander wspominal o tym
> przy okazji grilowatych przepisow, ale nie moge znalezc.

Do pieczenia matową stroną na wierzch (matowe "wciąga" ciepło, błyszczące je
"odbija")
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2001-06-04 08:39:59

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> przy okazji grilowatych przepisow, ale nie moge znalezc.

ZAWSZE matowym na zewnątrz (błyszczące odbija promieniowanie)
pozdr.Alex

1. Data: 2001-06-04 09:05:53

Temat: Odp: W sprawie folii aluminiowej do pieczenia
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki. To juz rozumiem czemu schab piekl sie 1,5 godz...
Asia

1. Data: 2001-06-04 09:21:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

podobno nie ma to w ogole zadnego znaczenia. Ja wole blyszczaca
na wierzch, bo... blyszczy i wesolo wyglada

Krysia

> [...]
>przyspiesza pieczenie, a ktora opoznia? Kiedys Aleksander wspominal o tym
>przy okazji grilowatych przepisow, ale nie moge znalezc.

K.T. - starannie opakowana

co zjeść w tym tygodniu?
witam i o Magdalene Basset pytam
co to jest
sos vinegret i francuski dressing
Jeść, aby ... schudnąć, czyli czarodziejska zupa Dlugieeeeeeee