tusz do rzęs ?

1. Data: 2002-09-29 10:21:00

Temat: tusz do rzęs ?
Od: "Na" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki możecie polecić czarny tusz do rzęs ? Interesuje mnie te raczej ze
średniej półki ... Chciałabym żeby nie pozostawały mi paproszki od tuszu pod
oczami jak mój ostatni zakup :( ...

1. Data: 2002-09-29 10:28:08

Temat: Re: tusz do rzęs ?
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-09-29 10:53:24

Temat: Odp: tusz do rzęs ?
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Na <n...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an6k6c$l82$...@n...gazeta.pl...

> Jaki możecie polecić czarny tusz do rzęs ? Interesuje mnie te raczej ze
> średniej półki ... Chciałabym żeby nie pozostawały mi paproszki od tuszu
pod > oczami jak mój ostatni zakup :( ...

2000calorie max factor

Pozdr.
PrwdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2002-09-29 11:12:08

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki możecie polecić czarny tusz do rzęs ? Interesuje mnie te raczej ze
> średniej półki ... Chciałabym żeby nie pozostawały mi paproszki od tuszu
pod
> oczami jak mój ostatni zakup :( ...

Ja polecam tusz o rzes firmy avon podkrecajacy.Nie jest bardzo drogi i jest
swietny. Nie tylko podkreca ale tez maksymalnie wydluza rzesy.A po za tym
nie obsypuje sie.W katalogu kosztuje ok 25 zl, ale pewnie mozna kupic
jeszcze taniej ;)
Pozdrawiam i zycze milych zakupow
Martusia

1. Data: 2002-09-29 11:39:14

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martusia <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an6m4g$4b2$...@n...tpi.pl...

> [...]
> swietny. Nie tylko podkreca ale tez maksymalnie wydluza rzesy.A po za tym
> nie obsypuje sie.W katalogu kosztuje ok 25 zl, ale pewnie mozna kupic

Ja nie ma pozytywnych doswiadczen z ta firma i tuszami- zaraz pod oczami
robai sie czarne kropki. A ten, ktory ja polecam kosztuje ok 30 zl (+/-2zl)

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2002-09-29 13:55:52

Od: "Krooliczka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki możecie polecić czarny tusz do rzęs ? Interesuje mnie te raczej ze
> średniej półki ... Chciałabym żeby nie pozostawały mi paproszki od tuszu
pod
> oczami jak mój ostatni zakup :( ...

Za nic w swiecie L'OREAL!
To juz moja druga proba z ta firma i ostatnia. Tym razem kupilam ten tusz,
ktory mial dawac efekt sztucznych rzes i niestety po kilku godzinach kruszy
sie i brudzi. No i oczywiscie zadnych "sztucznych rzes" u siebie nie
zauwazylam. Ot taki zwykly, niczym nie wyrozniajacy sie tusz.
Za to b. zadowolona bylam z Bourjois z odzywka wydluzajaca, z tym, ze mialam
kolor bordo, no i on kosztuje ok. 60zl.

Pozdrawiam.
Krooliczka

1. Data: 2002-09-29 14:25:02

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie ma pozytywnych doswiadczen z ta firma i tuszami- zaraz pod oczami
> robai sie czarne kropki. A ten, ktory ja polecam kosztuje ok 30 zl
> [...]

robi sie tak jak tusz jeszcze jest mokry, ale tak jest w kazdym. Moze to tez
zalezec od daty produkcji.Niektore tusze troche za dlugo leza w sklepie i
wtedy trwalosc jego nie jest tak dobra.
Moze ja trafilam na taki dobry :)))
Pozdrawiam
Martusia

1. Data: 2002-09-29 18:47:31

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krooliczka <k...@a...pl> wrote:
> [...]
> ktory mial dawac efekt sztucznych rzes i niestety po kilku godzinach kruszy

Ja tam nie wiem, użytkuję Mascara Captif l'Oreala i dobrze mi z tym.
Brudzi mi tylko w sytuacjach takiego opływania potem, ze rozłażą mi się
wszystkie kosmetyki, nie tylko on...

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-09-29 19:29:46

Od: "Czarna" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-29 21:23:01

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sun, 29 Sep 2002 15:55:52 +0200, "Krooliczka" <k...@a...pl>
wyskrobal sobie:

> [...]
>sie i brudzi. No i oczywiscie zadnych "sztucznych rzes" u siebie nie
>zauwazylam. Ot taki zwykly, niczym nie wyrozniajacy sie tusz.

a ja mam l'oreal - Le Grand Curl (wodoodporny) i jestem baaardzo
zadowolona.

m3duz4

ratunku pomocy
Re: Cienie na mokro...