ulgi telekomunikacyjne dla ON

41. Data: 2001-04-10 10:25:32

Temat: Odp: ulgi telekomunikacyjne dla ON
Od: "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Markiewicz <k...@i...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9aqvdo$pts$...@u...idn.org.pl...

> [...]
> jednak to, ze politycy "widza potrzebe" :-)
>
> W zwiazku z dyskusja u ulgach telekomunikacyjnych przyszedl mi do glowy
> pomysl. Otoz proponuje abysmy zredagowali wspolnymi silami strone pt.
> "Dlaczego place wiecej? - telekomunikacja"
> Strona powinna zawierac autentyczne wypowiedzi osob, ktore z powodu ich
> niemocy zmuszone sa placic wiecej za uslugi telekomunikacyjne.
> Wiele juz w tym gronie napisano ale zeby to dotarlo do "calego swiata"
> trzeba zredagowac *dokument*, ktory bedzie widoczny w Internecie. Strone
> te powinny wywiesic wszystkie zaprzyjaznione serwisy WWW.

Bardzo dobry pomysl, moge przygotowac stosowny dokument dot. osob jakajacych
sie lub dolaczyc sie do stworzenia ogolnego dokumentu.

> Ostatnia audycja TVP1 "Noc internauty" oraz porzedzajace ja goraczkowe
> kontakty i wymiana informacji uswiadomily mi, ze ON musza spreparowac na
> uzytek dziennikarzy i politykow swoiste "materialy prasowe" do szybkiego
> uzytku zawierajace kwintesencje nurtujacych to srodowisko problemow.

Popieram.

> Widze kolejny tematy "Dlaczego place wiecej? - transport"
>
> Kto doda nastepny?
>

> Krzysztof Markiewicz

Wujek

42. Data: 2001-04-10 10:36:28

Od: "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> [...]
> że taka refundacja może się wiązać z pertubacjami.
> Lepszym by było odliczenie od dochodu - a państwo na ty by wcale
> tyle nie straciło - bo niższe taryfy to niższy podatek VAT i dochodowy
> od
> osób prawnych.
> Czyli wychodzi na to samo - a nikt nie będzie miał problemów
> z rozliczaniem ON. A chyba 19% od rachunków jest warte gry.
> A rachunki zawsze się dostaje - dochodzi jeden zapis w rozporządzeniu
> Ministra Finansów i tyle. To jest najprostsze, najszybsze,
> najtańsze w realizacji, najskuteczniejsze i najmniej kryminogenne.

Zgodnie z zapowiedziami zapoznalem sie z materialami Krzysztofa Markiewicza
i polecam je pod rozwage. wykazane tam jet ze same firmy telekomunikacyjne
idea w strone dostepnosci w celu podwyzszenia standardu uslug i zabiegania o
klienta i ze nie za bardzo im to zwieksza koszty. Jest tez fragment dot.
Brytyjskiej Telekomunikacji: "Po czenia u ytkowników tekstofo-
nów i klawiaturowych urz dze z mow syntetyczn trwaj d u ej ni zwyk e rozmowy
tele-
foniczne, dlatego korzystaj oni ze specjalnego rabatu w wysoko ci 60%
rachunku, ograni-
czonego jednak do kwoty 1 60 funtów rocznie."
I jakos to sie da zrobic. W tym jest tylko mankament, gdyz nie uwglednia to
osob ktore swoja normalna mowe maja znacznie dluzsza a ze wzgledow
leczniczych, rehabilitacyjnych i psychologicznych lepiej leczyc mowe
naturalna niz zamieniac ja na sztuczna za pomoca roznych urzadzen i protez
(podobnie chyba jak w przypadku innych schorzen - lepiej byc blizej natury,
a nienaturalnie ingerowac dopiero wtedy gdy sytuacja naprawde jest bardzo
beznadziejna i nie rokuje zadnej poprawy).

Pozdr.

Wujek

gwara poznańska
Turnus
wydatki poniesione na cele rehabilitacyjne ???
Poważnie
Poszukiwana