upadek

1. Data: 2001-12-10 22:34:56

Temat: upadek
Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezbyt czesto ostatnio wchodze na grupe, ale wyraznie widze ze nie jest
najlepiej. Malo interesujacych postow. Czyzby brak zainteresowania, czy
nieufnosc wobec farmaceutow. A na grupie medycznej az ciemno od maili.
Co jest zgrane?

2. Data: 2001-12-11 11:54:47

Temat: Odp: upadek
Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezbyt czesto ostatnio wchodze na grupe, ale wyraznie widze ze nie jest
> najlepiej. Malo interesujacych postow.

Hmmm. Nieinteresujących też chyba nie za dużo? ;)

> Czyzby brak zainteresowania, czy
> nieufnosc wobec farmaceutow.

Laikom łatwiej pytać o leki na grupie pl.sci.medycyna. Przynajmniej tak mi
się wydaje...

> A na grupie medycznej az ciemno od maili.

A farmaceuci to zawsze muszą mieć jakieś kompleksy i porównywać się z
medykami? ;)

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

3. Data: 2001-12-11 18:59:43

Temat: Re: upadek
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> A farmaceuci to zawsze muszą mieć jakieś kompleksy i porównywać się z
> medykami? ;)

Cóż to wina wychowania na uczelniach ;))

już tak nam to wbito do głów ;))

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

4. Data: 2001-12-11 21:16:36

Temat: farmaceuci i lekarze
Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż to wina wychowania na uczelniach ;))
>
> już tak nam to wbito do głów ;))

Coś w tym jest. ;) Jak mojemu rocznikowi rozdawali indeksy, to przyszłych
lekarzy usadzili w dużej sali, ładnie udekorowanej, różni ludzie im
śpiewali, tańczyli i w ogóle... a nas upchnęli w małej salce gimnastycznej,
z której ledwo co zdążyli wynieść materace. ;))) Teraz to mnie śmieszy, no
ale wtedy nie odebraliśmy tego jako zbyt sympatycznego traktowania. ;) A
później nauka historii farmacji, obfitująca w opowieści o wrednych
lekarzach... ;)
Ciekawe, co na to wszystko medycy?

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

5. Data: 2001-12-13 08:48:03

Temat: Re: farmaceuci i lekarze
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ciekawe, co na to wszystko medycy?

Jak znam życie to są po nad to :))

Ich z kolei się wychowuje w przekonaniu że stanowią elitę i pewne rzeczy się
im należą ustawowo ;)) , a najgorsze jest to że taki świeżo upieczony lekarz
w to wierzy i tak postępuje ;)) Dopiero praktyka ich weryfikuje ;))

6. Data: 2001-12-13 21:55:29

Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> im należą ustawowo ;)) , a najgorsze jest to że taki świeżo upieczony lekarz
> w to wierzy i tak postępuje ;)) Dopiero praktyka ich weryfikuje ;))

no i poki co nic sie w tym temacie nie zmieni, az niektorzy zrozumieja, ze aby
zostac "swietym' nie wystarczy tylko ukonczyc medycyny

7. Data: 2002-01-06 10:22:26

Od: "Kundum" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykli ludzie pytaja na news.medycyna o choroby . na news.farmacja nie
pytaja o choroby bo farmaceuta dla nich jest niekompetentny a o leki i dawki
nie beda pytac bo sie kompletnie nie znaja,z tad ta mala ilos postow.

*** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***
Afobam a lorafen
Czy wiecie jakie leki?
Your agent or representative of the company in Odessa (Ukraine)???
szukam studentów z Sosnowca