*** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***

1. Data: 2001-12-07 01:50:43

Temat: *** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***
Od: Ig0r <i...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam pewien temacik i potrzebuje Waszej pomocy.
PILNIE poszukuj? barwnika do zabarwienia spirytusu
i odbarwiacza, ?eby go pó 1/4 niej odbarwiae.
Wszystkie informacj? prosz? przesy?aae do mnie
na adres: i...@k...lm.pl lub 0-504 553744.
Wielkie dzi?ki!
Pozdrawiam.
--
i...@k...lm.pl

2. Data: 2001-12-09 11:06:59

Temat: Re: *** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***
Od: "Kuba" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze na poczatek kupic denaturat a potem przez chleb przepuscic?

Kuba

A tak powaznie to zabarwic latwo ale odbarwic mozna raczej tylko weglem
aktywnym.

Uzytkownik "Ig0r" <i...@k...lm.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2001-12-09 11:51:00

Od: Łukasz Kirzyński <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba" <k...@h...com> wrote in message
> Moze na poczatek kupic denaturat a potem przez chleb przepuscic?
> A tak powaznie to zabarwic latwo ale odbarwic mozna raczej tylko
weglem
> aktywnym.

Hmm a moze w jakis kompleks wiazac?

Luca

4. Data: 2001-12-09 15:47:48

Od: "Kuba" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

A z weglem zle??? wsypujesz do butelki
zamieszasz postoii przez noc i rankiem na lejku z bibula odfitrujesz wegiel
i ok.
Co do barwnika to moze Coumasi Brilant blue R250- czy jakos tak sie to
pisze.
szkodliwe to to nie jest ale nie wiem na pewno. Wiąze sie nieodwracalnie z
białkami.
zalezy do czego ten spirytus ma byc??

bo moze chodzi o skazenie eterem?

Kuba

Użytkownik "Łukasz Kirzyński" <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Kuba" <k...@h...com> wrote in message
> weglem
>
> Hmm a moze w jakis kompleks wiazac?
>
> Luca

Afobam a lorafen
Czy wiecie jakie leki?
Your agent or representative of the company in Odessa (Ukraine)???
szukam studentów z Sosnowca
[ot] ale nie do konca.