urlop,Atkins i takie tam

1. Data: 2003-07-28 13:33:24

Temat: urlop,Atkins i takie tam
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po urlopowej przerwie,odpoczelam od netu i pracy-to najbardziej mnie
jednak meczy ;-))).Dla ciekawosci urlop spedzilam obserwujac zycie
sanatoryjne, sama skorzystalam z kilku zabiegow,szczegolnie masaze
kregoslupa sie przydaly....By nie jadac w knajpach wykupilam jedzenie na
stolowce sanatoryjnej i tu wlasnie zaczal sie problem-po kilku dniach znow
zaczely sie bole brzucha...boze ja nie wytrzymam z tymi bolami.Czy to moze
uczulenie na jakis glutaminian sodu,bo raczej zazakaznych rzeczy nie
jadlam.Pozalujcie mnie troche,mecze sie z tymi bolami juz kilka dni.......

Co do meza i Atkinsa-niespodziewanie dobre rezultaty.Po szybkim spadku wagi
o 5 kg w ciagu 1,5 tygodnia nastapil zastoj.Co mocno zniechecilo mojego
slubnego,nie nawyklego do zadnej diety.Potem na wyjezdzie stracil nastepny
kilogram i oto przez 3 tygodnie ma mniej 6 kg.W zasadzie to,co nabral pod
koniec czerwca juz stracil,ale ja go musze przysrubowac,by schudl jeszcze
wiecej.Jest naprawde dzielny 1.nie slodzi napojow->kiedys po 3-4 lyzeczki
cukru do kawy czy herbaty 2.nie je ryzu,makaronu,wyklego
chleba,frytek,ziemniakow itp->przedtem to byla podstawa diety.3.je
mieso,ryby,jajka z warzywami,troche pieczywa wg przepisow
optymalnych,tudziez ciasto.Liczy weglowodany.Obecnie zjada ich jakies
40g/dobe.Nie liczy kalorii,bialek i tluszczu zjadanego.Nie gloduje.Chudnie.
To informacje dla tych,ktorzy byli ciekawi tego Atkinsa.W sumie niewiele sie
rozni od MM poza weglowodanami-makaron,chleb,platki,to produkty
zakazane.Jesli ktos ma jakies pytania-chetnie odpowiem,bo musialam sama
przestudiowac ta diete,by potem wydac instrukcje mezowi.
Pozdrawiam pieknie wszystkich-Hafsa z bolacym brzuszkiem ale wypoczeta

2. Data: 2003-07-28 13:48:19

Temat: Re: urlop,Atkins i takie tam
Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bg383e$qej$1@inews.gazeta.pl>
Hafsa napisał(a):

> Nie gloduje.

Na Atkinsie glodowanie jest praktycznie niemozliwe.

> Chudnie.
> To informacje dla tych,ktorzy byli ciekawi tego Atkinsa.W sumie
> niewiele sie rozni od MM poza
> weglowodanami-makaron,chleb,platki,to produkty zakazane.

Powiedzialbym, ze wlasnie rozni sie bardzo ;-)

BTW- Moja metoda diety Atkinsa
1,2 dzien - wchodzenie w ketoze
3-9 - dieta
10,11 - doladowanie (wpierniczam wtedy kilogramy czekolad:)
12, 13 dzien - wchodzenie w ketoze.
itd...

To bardzo zmodyfikowana dieta Atkinsa, bo ja sie nie bawie w I faze i
II faze. Nie mialem efektu jojo. Kiedy ostatnio skonczylem diete to
przez poltora miesiaca obzeralem sie jak swinia i przytylem tylko 1.5
kg.
Nie wiem czy Atkins zabronil, ale jem w dowolnych ilosciach
musztardy(zawierajace cukier) i pije duze ilosci koka koli lajt.
Nie wplywa to negatywnie na diete. Efekty mam podobne do efektow
twojego meza.

O tej diecie mozna powiedziec tyle, ze jest to najlepsza dieta na
swiecie, chocby dlatego, ze na niej nie mozna nie schudnac. Jest to
fizycznie niemozliwe.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Milosc, ktora jest epizodem w zyciu mezczyzny, stanowi cała historie zycia kobiety

3. Data: 2003-07-28 14:56:15

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
> w <news:bg383e$qej$1@inews.gazeta.pl>

> Na Atkinsie glodowanie jest praktycznie niemozliwe.
Na poczatku brakuje cukru,chleba,ciastek,jak na kazdej diecie.....

W sumie

> Powiedzialbym, ze wlasnie rozni sie bardzo ;-)
Czy ja wiem????Jadalam podobne potrawy na MM,czyli ryby z warzywami,mieso z
surowkami,jajecznice itp potrawy, z tym,ze Atkins calkowicie zabrania wegli
pod postacia zboz,ryzow ziemniakow ,w ostanitej fazie utrzymania diety mozna
dziki ryz sobie przyrzadzic.Nie ma zakazow typu laczenie czegos z czyms czy
nie laczenie.Wygodna dieta nawet dla bardzo zapracowanych i zajetych.

Moim odkryciem jest ratatoie-albo jak to sie pisze-pieczone w
piekarniku-baklazan,cukinia,kabaczek,pomidor,cebula ,papryka,powleczone
wszystko oliwa z oliwek z czosnkiem i przyprawami-pyszne,jak ktos
ciekawy-podam dokladnie przepis.

> [...]
> 12, 13 dzien - wchodzenie w ketoze.
> itd...
>
> To bardzo zmodyfikowana dieta Atkinsa, bo ja sie nie bawie w I faze i
Hmmm,bardzo zmodyfikowales diete.Atkins to 4 fazy....

Nie mialem efektu jojo. Kiedy ostatnio skonczylem diete to
> przez poltora miesiaca obzeralem sie jak swinia i przytylem tylko 1.5
> kg.
Ale czy obzerales sie dozwolonymi czy niedozwolonymi jedzonkami???

> Nie wiem czy Atkins zabronil, ale jem w dowolnych ilosciach
> musztardy(zawierajace cukier) i pije duze ilosci koka koli lajt.
tej akurat nie zabronil i maz cololubny tez pija jakies napoje kolopodobne.
> Nie wplywa to negatywnie na diete. Efekty mam podobne do efektow
> twojego meza.
Gratuluje.
Ja nie chce o tej diecie specjalnie dyskutowc,bo naprawde nie jestem w niej
mocna,musialam cos wyszukac dla meza,by schudl i udalo sie...

> O tej diecie mozna powiedziec tyle, ze jest to najlepsza dieta na
> swiecie, chocby dlatego, ze na niej nie mozna nie schudnac. Jest to
> fizycznie niemozliwe.
Zgadza sie...ale nie na moj obolaly brzuszek.No tak,nikt nie chce mnie
pozalowac a ja naprawde cierpie.Hafsa

4. Data: 2003-07-29 05:39:53

Od: "Madzik" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jadlam.Pozalujcie mnie troche,mecze sie z tymi bolami juz kilka dni.......

Szczerze wspolczuje bolacego brzuszka. Wiem co to znaczy. Trzymaj sie
dzielnie!

> zakazane.Jesli ktos ma jakies pytania-chetnie odpowiem,bo musialam sama
> przestudiowac ta diete,by potem wydac instrukcje mezowi.

A co do Atkinsa, to moglabys zdradzic ogolne zasady zywienia? Czego unikac,
co ma byc baza?
Ostatnio stwierdzilam, ze za duze ilosci warzyw (fasolki, cukinie) zle na
mnie dzialaja - brzuch robi mi sie nadety jak pilka i nie najlepiej sie
czuje. Moze powinnam zmienic cos w swoim zywieniu.
Poza tym moj przyszly slubny ma sporo kilogramow w nadmiarze, wiec moze i
dla niego znalazlabym jakies odpowiednie zywienie?
---
Pozdrawiam,
MAGDA

5. Data: 2003-07-29 05:57:46

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <m...@l...lodz.pl> napisał w wiadomości

> A co do Atkinsa, to moglabys zdradzic ogolne zasady zywienia? Czego
unikac,
> co ma byc baza?

Ja się przyłączam do prośby.
Napisz o Atkinsie - ja też chętnie poczytam.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mówią, że miłość umiera między dwojgiem ludzi.
To nieprawda, nie umiera. Opuszcza tylko człowieka.

6. Data: 2003-07-29 08:05:44

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał:

> Ja się przyłączam do prośby.
> Napisz o Atkinsie - ja też chętnie poczytam.

I niech Kominek też napisze :-)

Przy okazji - są w księgarniach dwie pozycje autorstwa R. Atkinsa:
"Książka kucharska doktora Atkinsa"
oraz "Nowa rewolucyjna dieta doktora Atkinsa".
Ta druga stała się kultową pozycją dla amerykanskich
'niskoweglowodanowcow'.

pozdr.
Iza

7. Data: 2003-07-29 08:32:56

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <m...@l...lodz.pl> napisał w wiadomości

> Szczerze wspolczuje bolacego brzuszka. Wiem co to znaczy. Trzymaj sie
> dzielnie!

Dzieki,wczoraj wieczorem juz prawie bylo dobrze a rano wstalam z bebnem
bolacym na nowo...

> A co do Atkinsa, to moglabys zdradzic ogolne zasady zywienia? Czego
unikac,
> co ma byc baza?

Podstawa to miesa,drob,jajka,ryby,wedliny niepeklowane oraz warzywa z grupy
zielonych,czyli salata,pietruszka zielona, groszek
cukrowy,baklazan,cukinia,jarmuz-innych teraz nie pamietam,ale poszukam w
przepasciach mojego komputera ogolne zalecenia do diety.Bo skalda sie ona z
4 faz-pierwsza trwa tylko 2 tygodnie i polega na jedzeniu tylko 20 g
weglowodanow na dzien i to trzeba liczyc.Potem sa nastepne fazy polegajace
na cotygodniowym zwiekszaniu ilosci weglowodanow o 5 g az dochodzi sie do
punktu krytycznego ilosci wegli przy przekroczeniu ktorego nie chudnie
sie.Wg Atkinsa jest to punkt indywidualny dla kazdej osoby.TO bardzo ogolne
zalozenia,bo na temat diety jest cala ksiazka.Jesli ktos bedzie
zainteresowany,sprobuje po kolei opisac cala diete w osobnym watku.
Ogolnie posilki to mieso lub jajka,drob z warzywami o bardzo niskim IG/wg
listy Montignaca,bo na IG Atkins tez sie opiera/.Czyli jajecznica z szynka
lub boczkiem i wariacje na ten temat.Obiady i kolacje to mieso,drob,ryby z
warzywami.Owocow na poczatku nie je sie wcale a potem tylko te o bardzo
niskiej zawartosci cukrow.

> Ostatnio stwierdzilam, ze za duze ilosci warzyw (fasolki, cukinie) zle na
> mnie dzialaja - brzuch robi mi sie nadety jak pilka i nie najlepiej sie
> czuje. Moze powinnam zmienic cos w swoim zywieniu.

Ja w zwiazku z tym przeszlam na DO.....

> Poza tym moj przyszly slubny ma sporo kilogramow w nadmiarze, wiec moze i
> dla niego znalazlabym jakies odpowiednie zywienie?
Atkins jest dla facetow idealny,moj slubny nie mial zamiaru nawet czytac
ksiazki.Ja przeczytalam,wywiesilam liste tego co moze jesc na lodowce.Radzi
sobie naprawde dobrze.
Pozdrawiam HAfsa

8. Data: 2003-07-29 08:58:27

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości
> [...]
> "Książka kucharska doktora Atkinsa"
> oraz "Nowa rewolucyjna dieta doktora Atkinsa".
> Ta druga stała się kultową pozycją dla amerykanskich
Wlasnie na niej bazuje swoja wiedze o Atkinsie...A o diecie napisalam w
osobnym watku,bede dopisywac w miare posiadanego czasu...Hafsa

9. Data: 2003-07-29 12:30:39

Temat: Odp: urlop,Atkins i takie tam
Od: "Zoe" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa mam jedno pytanie do Ciebie,czy taki sposob odrzywiania moga stosowac
wszyscy,a moze sa jakies ograniczenia zdrowotne (np choroba nerek)???

10. Data: 2003-07-29 13:25:31

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zoe" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hafsa mam jedno pytanie do Ciebie,czy taki sposob odrzywiania moga
stosowac
> wszyscy,a moze sa jakies ograniczenia zdrowotne (np choroba nerek)???

nie jestem Hafsa ale wrzucę swoje 3 grosze :)

przy chorobie nerek atkins nie jest najlepszy ze względu na dużą ilość
białka

:Diety Niskoglikemiczne (np Montignac)
kasa za free
Czy grozi mi tryb glodowkowy?
Optymalna a MM (cytat i propozycja)
20 czerwca zakonczylem 2 tygodniowa DC i...