Re: urlop,Atkins i takie tam

From: "Hafsa" <h...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: urlop,Atkins i takie tam
Date: Mon, 28 Jul 2003 16:56:15 +0200

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
news:Xns93C6A0C7A4FFFKOMINEK@127.0.0.1...
> w <news:bg383e$qej$1@inews.gazeta.pl>

> Na Atkinsie glodowanie jest praktycznie niemozliwe.
Na poczatku brakuje cukru,chleba,ciastek,jak na kazdej diecie.....

W sumie

> Powiedzialbym, ze wlasnie rozni sie bardzo ;-)
Czy ja wiem????Jadalam podobne potrawy na MM,czyli ryby z warzywami,mieso z
surowkami,jajecznice itp potrawy, z tym,ze Atkins calkowicie zabrania wegli
pod postacia zboz,ryzow ziemniakow ,w ostanitej fazie utrzymania diety mozna
dziki ryz sobie przyrzadzic.Nie ma zakazow typu laczenie czegos z czyms czy
nie laczenie.Wygodna dieta nawet dla bardzo zapracowanych i zajetych.

Moim odkryciem jest ratatoie-albo jak to sie pisze-pieczone w
piekarniku-baklazan,cukinia,kabaczek,pomidor,cebula ,papryka,powleczone
wszystko oliwa z oliwek z czosnkiem i przyprawami-pyszne,jak ktos
ciekawy-podam dokladnie przepis.

> BTW- Moja metoda diety Atkinsa
> 1,2 dzien - wchodzenie w ketoze
> 3-9 - dieta
> 10,11 - doladowanie (wpierniczam wtedy kilogramy czekolad:)
> 12, 13 dzien - wchodzenie w ketoze.
> itd...
>
> To bardzo zmodyfikowana dieta Atkinsa, bo ja sie nie bawie w I faze i
> II faze.
Hmmm,bardzo zmodyfikowales diete.Atkins to 4 fazy....

Nie mialem efektu jojo. Kiedy ostatnio skonczylem diete to
> przez poltora miesiaca obzeralem sie jak swinia i przytylem tylko 1.5
> kg.
Ale czy obzerales sie dozwolonymi czy niedozwolonymi jedzonkami???

> Nie wiem czy Atkins zabronil, ale jem w dowolnych ilosciach
> musztardy(zawierajace cukier) i pije duze ilosci koka koli lajt.
tej akurat nie zabronil i maz cololubny tez pija jakies napoje kolopodobne.
> Nie wplywa to negatywnie na diete. Efekty mam podobne do efektow
> twojego meza.
Gratuluje.
Ja nie chce o tej diecie specjalnie dyskutowc,bo naprawde nie jestem w niej
mocna,musialam cos wyszukac dla meza,by schudl i udalo sie...

> O tej diecie mozna powiedziec tyle, ze jest to najlepsza dieta na
> swiecie, chocby dlatego, ze na niej nie mozna nie schudnac. Jest to
> fizycznie niemozliwe.
Zgadza sie...ale nie na moj obolaly brzuszek.No tak,nikt nie chce mnie
pozalowac a ja naprawde cierpie.Hafsa