trawnik zimową porą

21. Data: 2002-01-29 14:51:20

Temat: Odp: w sprawie slizgania sie na g.....
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
news:a2u7vs$2gs$2@news.tpi.pl...
> Hej Wojtku, wybierz sie do najblizszego sklepu ogrodniczego, nic tak nie
> poprawia nastroju, ja bylam tam wczoraj i juz bylo co poogladac i kupic.

Pochwal się, co kupiłaś, może coś skopiuję. Ja już w niedzielę wysiałam
pierwsze nasionka - nie wyrzymałam nerwowo tej paskudnej pogody za oknem.
:-))))

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2002-01-29 20:30:59

Temat: Re: w sprawie slizgania sie na g.....
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaplanowalam w tym roku jednoroczne tylko biale i niskie i poki co kupilam
bialego niecierpka waleriana - juz wysiany i biale astry. U mnie za oknem
nie najgorzej, prawie wiosna tylko strasznie wieje.
A co juz posialas?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

23. Data: 2002-01-31 12:13:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oknem
> nie najgorzej, prawie wiosna tylko strasznie wieje.

Niecierpka wykreśliłam, miałam parę lat pod rząd, a astry specjalnie mi się
nie udają. Za to szarpnęłam się na heliotrop - już kiełkuje, a poza tym
wysiałam jeszcze różne bylinki typu posłonek, funkie, ostróżki. Ciekawam
heliotropu - przeznaczony jest do wysadzenia do gruntu, więc może zakwitnie?

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2002-02-01 07:16:13

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
. Ciekawam
> heliotropu - przeznaczony jest do wysadzenia do gruntu, więc może
zakwitnie?

Zakwitnie,zakwitnie .
Co roku jest w domu heliotrop .Ale w ogrodzie jest w donicy .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

25. Data: 2002-02-01 14:44:23

Temat: Re: w sprawie odwyku janusza
Od: "Kris" <t...@z...walbrzych.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> tez sie w ten odwyk wpuszilem pol roku temu i jestem teraz SZCZESLIWYM
> czlowiekiem.
> Jak jestes na poczatku drogi to zastanow sie nad kupnem leku o nazwie
> ZYBAN - drogi bo kosztuje ponad 100, ale NIEBYWALE skuteczny.
> 1. w ogole blokuje zal za fajkami.
> 2. nie powoduje zwiekszonego apetytu - i w czasiejego kuracji, po rzuceniu
> palenia nie przytylem ani kilo. Jak chcesz znac szczegoly - daj zanac na
> priva, chetnie pogadam.
> No i trzymaj sie chopie!!!!
> Wojtek

Jesli moge prosic to chcialbym (na priv oczywiscie) troche wiecej informacji
na temat tego leku.
Byc moze pomogl by mi przejsc przez straszna usiana cierniami i klodami
droge abstynencji tytoniowej.
Pzdr Krzysiek Taporowski
t...@z...walbrzych.tpsa.pl

26. Data: 2002-02-01 21:25:09

Temat: Re: trawnik zimową porą
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja osobiscie bym zostawil. [...]
> U mnie sraja czasem pieski sasiada. [...]

Wiesz co Michale? Nie znam drugiego takiego człowieka, który by to
tolerował.
Pozdr. Jerzy

27. Data: 2002-02-01 21:31:53

Temat: Re: trawnik zimową porą - michalowi przeslanie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mi milo!
> Przy okazji popatrzalem na to co napisalem i zaczalem miec
> watpliwosci - czy na pewno pisze sie "posliznac", a nie
> "poslizgnac"? Ale zajrzalem do slownika i odetchnalem z ulga
> - mozna i tak i tak.
Szkoda, [wybacz staremu upierdliwcowi językowemu] że nie spojrzałeś na
"popatrzalem"

Pozdrowienia, Jerzy

28. Data: 2002-02-01 23:01:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:a3f15g$b6i$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Szkoda, [wybacz staremu upierdliwcowi językowemu] że nie spojrzałeś na
> "popatrzalem"

Juz popatrzalem :-) . Sa 2 formy: "popatrzec" i "popatrzyc". Logicznie rzecz
biorac, od "popatrzec" powinno byc "popatrzalem", a od "popatrzyc"
"popatrzylem". Szober w Slowniku Poprawnej Polszczyzny podaje dwa
przyklady z "popatrzyl", "popatrzyla", ale nie wymienia form "popatrzal",
"popatrzala" jako niepoprawne. Czy masz jakies zrodla wypowiadajace
sie wprost w tej kwestii?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

29. Data: 2002-02-02 00:19:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"popatrzal",
> "popatrzala" jako niepoprawne. Czy masz jakies zrodla wypowiadajace
Skoro obstajesz, przy wersji "pieprzyć i popieprzyć" to nie zgłaszam
zastrzeżeń.
;-)))
Ale jakoś mi to źle zabrzmiało w "oczach". Ja bym jadnak popatrzył.

Pozdr. Jerzy

nasiona tuji
Co na żywopłot ???
Sklepy intenetowe sprzedajace sadzonki krzewow
Land, Home Design
Poharatane drzewo