wlosy =(

1. Data: 2006-10-08 13:33:20

Temat: wlosy =(
Od: "fajniutka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hej! mam problemik=( strasznie przetuszczaja mi sie wosy! Próbuje
wielu szamponów do wlosów przetluszczajacych sie, ale to i tak nic
nie pomaga=(prosze o jakies rady! Co mam zrobic?

2. Data: 2006-10-09 08:23:04

Temat: Re: wlosy =(
Od: "ulcia" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli nie chcesz zeby Ci sie przetluszczaly szybko wlosy mysle ze jak m asz
jakas dluzsza przerwe w szkole (kilka dni) nie powinnans myc wlosow to
pomaga :) albo je pofarbuj:)

3. Data: 2006-10-09 08:29:53

Od: "ulcia:\)" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:) szczerze wspólczuje. moze problem tkwi w zlym sposobie ich mycia. na
przyklad spróbuj zmywac szampon zimna woda poniewaz ciepla pobudza gruczoly
lojowe. wypróbuj tez domowe plukanki. jesli takie sposoby nie podzialaja
zglos sie do dermatologa. porada lekarza napewno bedzie skuteczna.
pozdrawiam ula;)

4. Data: 2006-10-09 11:40:07

Temat: Odp: wlosy =(
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja mam podobnie, ale juz odkrylam rozwiazanie - jesli lubisz falowane wlosy
to polecam trwala. Normalnie wlosy musialam myc co 2 dni, a teraz moge
nawet co 4-5.

Pozdr
Dippi

5. Data: 2006-10-09 12:11:30

Temat: Re: Odp: wlosy =(
Od: "fajniutka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dippi napisał(a):
> [...]
> nawet co 4-5.
> no niestety nie jestem za pofalowanymi włosami.Moje są cieniutkie i proste i do
tego jeszcze to przetłuszczanie sie ich=(

6. Data: 2006-10-09 13:22:47

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> wlosy
> to polecam trwala. Normalnie wlosy musialam myc co 2 dni, a teraz moge

Ja bym umarla z obrzydzenia do siebie ;-)
Glowe myje codziennie.

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Bądź światłem sam dla siebie. (Budda)
http://leslawa-ignaszewska.com

7. Data: 2006-10-09 15:29:56

Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisal
w wiadomosci

> Ja bym umarla z obrzydzenia do siebie ;-)
> Glowe myje codziennie.

Ja tam nie mam takich odczuc w stosunku do siebie.. i mysle, ze nie tylko
ja. Poza tym nie mam czasu ani checi na codzienne mycie wlosów, jak czlowiek
wraca po pracy zmeczony nie zawsze chce sie tym zajmowac.
Ale tez nie podobalo mi sie to co widzialam na drugi dzien po umyciu moich
wlosów. A teraz po prostu jak mi sie nie chce ich myc to tego nie robie, bo
pozwolila mi na to trwala, co nie znaczy ze bede myla wlosy raz w tygodniu,
bo wiem, ze mimo, ze tego nie widac, ale one beda potrzebowaly troche wody i
szamponu.

Pozdr
Dippi

8. Data: 2006-10-09 18:01:16

Od: fonnika <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj leczniczych szamponów - do nabycia w aptece lub w dobrych
drogeriach. cena około 20-30 zł, ale naprawdę warto. ja kiedyś używałam
takiego szamponu (nazwy niestety nie pamiętam) co kilka myć i naprawdę
była duża różnica. jednak zrezygnowałam, bo ja bardzo lubię świeże umyte
włoski, więc myję je codziennie, ale wiem, że nie każdemu się chce i nie
zawsze jest na to czas - ja muszę wstawać co najmniej pół godziny
wcześniej (zdarza się i o 5 rano), ale przynajmniej cały dzień cieszę
się świeżą fryzurą.
pozdr
Fonn

9. Data: 2006-10-16 12:42:30

Od: "fajniutka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

fonnika napisał(a):
> [...]
> zawsze jest na to czas - ja muszę wstawać co najmniej pół godziny
> wcześniej (zdarza się i o 5 rano), ale przynajmniej cały dzień cieszę
dzienks za info=)
ale słyszałam,że codzienne mycie szkodzi włosom, bardzo je
osłebia=(((

10. Data: 2006-10-16 14:39:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajniutka wrote:

> dzienks za info=)
> ale słyszałam,że codzienne mycie szkodzi włosom, bardzo je
> osłebia=(((

Nie przypuszczałam, że ten zabobon jeszcze pokutuje :o
Pochodzi z czasów, kiedy środki czystościowe rzeczywiście
mogły zaszkodzić na wszystko i jak widać jest bardzo zywotny ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

klinika medycyny estetycznej - Warszawa
Fruzury..
truskawa