wrastające włoski

1. Data: 2003-09-14 11:46:08

Temat: wrastające włoski
Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, RATUNKU!!! ;))
pewnie sporo z Was przez to przechodziło...
chodzi o wrastające włoski po depilatorze, pęsetce..wiecie,jak to
jest..widzi się,że taki sobie wrósł zamiast wyrosnąć i chce się go odkopać a
potem efekty to już wiadomo jakie..zaczerwienia, potem na ich miejsce małe
strupki i taki ogólnie średnio estetyczny wygląd miejsc dotkniętych tragedią
;))
co teraz z tym robić,żeby się wygładziło?? próbowałam Alantanu,ale niestety
z tym sobie nie radzi..
moja koleżanka używała kiedyś Xerial30 na podobne dolegliwości... co o tym
myslicie?
a może macie jakie własne sposoby..kurka,muszę się tego pozbyć bo do czego
to podobne ;)

dzieki za odpowiedzi
Karola

1. Data: 2003-09-14 13:13:01

Temat: Odp: wrastające włoski
Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
> myslicie?
> a może macie jakie własne sposoby..kurka,muszę się tego pozbyć bo do czego

Zacznij od pilingu po depilacji, i najlepiej rob go systematycznie.
Ja zanim zaczelam depilacje woskiem, troche sie naczytalam
o wrastajacych wloskach, no i nabylam piling.
Problemu nie ma. :)

--
pa! "See you in space Cowboy..."
Bastet_Milo Cowboy Bebop

1. Data: 2003-09-14 16:41:55

Temat: Re: wrastające włoski
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Jestem tym gatunkiem, który nie może się depilować i już się z tym
pogodziłam. Po depilacji nóg było super. Ale po 3 miesiącach pojawiły się
stany zapalne/ropne. Leczyłam to przez następne 3 miesiące - moje nogi
wyglądały okropnie. To były włosy, które rosły w skórze. I nie pomagały
peelingi i mycie ostrą gąbką itd. Niestety. Dermatolog, do której poszłam,
powiedziała, że jest jakiś % ludzi, którzy mają dosyć głęboko osadzone
cebulki włosowe i wtedy żadne peelingi i inne zabiegi nie pomogą. Włosy będą
wrastać niezależnie od tego czy depilacja zostanie wykonana depilatorem czy
woskiem itd. Tak więc teraz już nie stosuję depilacji. Bardzo zazdroszczę
osobom, które mogą to robić, bo depilator jest bardzo wygodny. :(

Chyba, że macie rzeczywiście sprawdzony sposób dla takich "ciężkich
przypadków" jak ja. :)

Oczywiście chcę Cię Karola pocieszyć, że nie musisz mieć akurat tak dużego
pecha co ja. Może wystarczą te zabiegi, które Ci dziewczyny polecą. Czego Ci
z całego serca życzę.
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-09-14 18:04:28

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pecha co ja. Może wystarczą te zabiegi, które Ci dziewczyny polecą. Czego

całe szczęście ja zdecydowanie nie należę do tych najcięższych
przypadków..kiedys wyrywałam włoski pęsetą na nogach ;) i się samo
wyleczyło..teraz po prostu chciałabym trochę szybciej się z tym uporać, bo
mnie wkurza ;))
pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-09-15 09:48:06

Od: desventura <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:
> [...]
> osobom, które mogą to robić, bo depilator jest bardzo wygodny. :(

Też tak mam:( a do tego golenie podrażnia mi skórę a włosy odrastają
bardzo szybko;(

--
"Życie jest komedią dla tych, którzy myślą i tragedią dla tych, którzy
czują"

1. Data: 2003-09-15 10:24:48

Od: "Małgorzata Sikora" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>zazdroszczę
>

>Też tak mam:( a do tego golenie podrażnia mi skórę a włosy odrastają
>bardzo szybko;(
>
>Czy moge coś poradzić? mi tak samo jak wam wrastają włoski ale gdy już
zaczynają odrastać masuje miejsca wydepilowane szorstką gąbką! To pomaga!
Warto sprubować.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-20 13:35:10

Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny
Byłam kilka dni temu u pani dermatolog w tej sprawie i powiedziała, że mam
robic peeling często, nie ma żadnych leków (zawsze można próbować na własną
rękę). A co z tymi wrośnietymi? - Spytać u kosmetyczki czy są jakieś
zabiegi, które wydobywają te wrośnięte....
Nic pocieszającego
Pozdrawiam
mrowka, ktora ma ten sam problem, co Wy

Pierwsza Rocznica Ślubu - jakieś pomysły? [OT jak diabli]
Wrocław kupie diadem do welonu
DOŁEK NA NOSIE
sweterki na zimę.
kosmetyki SVR