wyrostek

1. Data: 2001-11-15 16:22:26

Temat: wyrostek
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o info,na temat: jakie sa objawy zapalenia wyrostka. Najlepiej
gdyby ktoś opowiedział z własnych doswiadczeń....
Z góry dziekuje.
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2001-11-15 18:12:01

Temat: Re: wyrostek
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boli brzuszek i masz napięte mięśnie brzucha- odruchowo, nieświadomie

3. Data: 2001-11-15 19:38:50

Temat: Odp: wyrostek
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> boli brzuszek i masz napięte mięśnie brzucha- odruchowo, nieświadomie

ale jak często?bo mnie po jedzeniu zaczyna boleć w prawym dolnym rogu i nie
jestem pewna co to moze być

p.s. jutro ide do lekarza....

4. Data: 2001-11-15 20:22:35

Od: "Tango" <r...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o info,na temat: jakie sa objawy zapalenia wyrostka. Najlepiej
> gdyby ktoś opowiedział z własnych doswiadczeń....
> Z góry dziekuje.
> Pozdrawiam Kasia
wiem że może zabrzmi to jak żart ale prawdaa
kiedys aby wymigać sie od służby podoficera w wojsku zasymulowałem
atqk wyrostka
czyli ostry ból brzuch szczegolnie przy uciskaniu i popuszczaniu
w tym miejscu
wiec zawiezli mnie do szpitala tam zbadali (już wtedy byłem
zadowolony bo minął czas objecia służby)
i stwierdzili że amm atak i godzine póżniej juz nie miałem
wyrostka
a wcześniej w szkole kiedy kolega usiłował zasymulowac atak aby
sie zerwać z lekcji w szerszym forum zastanawialismy sie po której
to stronei jest i doszliśmy do wniosku że slepa kiszka jest po
prawej stronie a wyrostek po lewej
a tak poważnie to proponuje iśc do lekarza bo przeciągneity atak
w czasie może skonczyć sie pęknięciem i zakarzeniem wewnmętrym
życze zdrowia

Tango

5. Data: 2001-11-16 19:59:06

Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak poważnie to proponuje iśc do lekarza bo przeciągneity
atak
> w czasie może skonczyć sie pęknięciem i zakarzeniem wewnmętrym
> życze zdrowia

byłam dzisiaj u lekarki, ale ona była trochę zakrecona...nie dość że
widziałam ja pierwszy raz na oczy, nie mogła wyraźnie okreslić co to jest
tylko przepisała mi jakies tabletki rozkurczowe, to jeszcze latała do
drugiego lekarza spytac się co to moze być....
Brzuch mnie nadal boli przy ucisku...idę w poniedziałek na badania....
aha a czy usg by coś wykazało? chyba nie...co?
dziękuję za pozdrowienia

6. Data: 2001-11-17 13:11:40

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Brzuch mnie nadal boli przy ucisku...idę w poniedziałek na badania....
> aha a czy usg by coś wykazało? chyba nie...co?

Chyba proste badanie krwi wykazuje stan zapalny - OB i ilosc bialych
krwinek.
E.

Gdzie znaleść dawce?
Ciaza czy choroba???
Praca dyplomowa na PW - koniecznosc wspolpracy z lekarzem
Jak poradzić sobie ze zbyt niskim cisnieniem
tłumaczenie z niemieckiego - kręgosłup