[xxx] Pilnie poszukiwany Kubus

1. Data: 2003-08-19 20:36:50

Temat: [xxx] Pilnie poszukiwany Kubus
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, pilnie poszukuje schematu do Kubusia:

http://www.stitchability.co.uk/winnie_the_pooh_2.htm

tego w lewym dolnym rogu - z tecza. Bardzo mi na nim zalezy, chce wyxxx
mojej przyjaciolce w zwiazku z narodzinami synka - ktore nastapia pewnie
lada tydzien, jezeli nie lada dzien.

Jezeli ktos ma schemat bede przeogromnie wdzieczna, ewentualnie moze jest
gdzies do zdobycia na chinskim forum ? Licze na Was :)))

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-08-19 22:51:20

Temat: Re: [xxx] Pilnie poszukiwany Kubus
Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jezeli ktos ma schemat bede przeogromnie wdzieczna, ewentualnie moze jest
> gdzies do zdobycia na chinskim forum ? Licze na Was :)))

I ja bym reflektowala na wszelkie Kubusie!!!
BlueAga z Zieloenj Góry

1. Data: 2003-08-20 05:28:24

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja bym reflektowala na wszelkie Kubusie!!!
> BlueAga z Zieloenj Góry
proponuje wejśćma link
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=vinnipooh
&RubrID=7023
i powodzenia :-)
SaNi

1. Data: 2003-08-20 06:56:07

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"sani" <s...@w...pl> :

> proponuje wejśćma link
> http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=vinnipooh
&RubrID=7023
> i powodzenia :-)

Kubusiow cala masa, szkoda tylko, ze akurat tego co bardzo chce zrobic nie
ma ;(

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-08-20 07:01:22

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kubusiow cala masa, szkoda tylko, ze akurat tego co bardzo chce zrobic nie
> ma ;(
> Pozdrawiam,
> Monika (Wrocław)
Poczekaj, może się pojawi ;-)
chociaż pierwszy raz spotkałam akurat ten obrazek, jak nowość to mogą go
dziewczyny nie mieć :-(
Zobacz chyba na 7ya jest ktoś o nicku POOH może tam ??
powodzenia :-)
SaNi

1. Data: 2003-08-20 08:17:21

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"sani" <s...@w...pl> :

> Poczekaj, może się pojawi ;-)

Caly czas mam taka nadzieje ;)))

> Zobacz chyba na 7ya jest ktoś o nicku POOH może tam ??

Niestety nic z tego :(
Wybralam juz sobie nawet obrazek zastepczy z podanego przez Ciebie
wyzej linka, niestety na odmiane schemat jest niekompletny, tak wiec moja
druga prosba - moze ktos ma caly schemat do tego obrazka ?

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=vinnipooh
&RubrID=7157

Brakuje srodkowej gornej czesci schematu, poza tym nie ma tez numerow
mulin (sa tylko nazwy kolorow), ale z tym sobie jakos poradze, a bez tej
jednej czesci schematu niestety nie.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-08-21 10:02:23

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam Cię poratować, ale po sprawdzeniu płytki okazuje się że mi też
brakuje tego elementu:(
jakby ktoś miał to sięuśmiecham:)

Pozdr.
Klara (w-wa)

1. Data: 2003-09-18 20:38:36

Temat: Odp: [xxx] Pilnie poszukiwany Kubus
Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jezeli ktos ma schemat bede przeogromnie wdzieczna, ewentualnie moze jest
> gdzies do zdobycia na chinskim forum ? Licze na Was :)))

Hej dziewczyny!!!
Po zdanym egzaminie odgrzebuje sie spod haldy 2000 maili od Was:-)

Pomyslalam,ze moze znalazlyscie juz schematy do tych Kubusiow???Jesli tak to
ja bardzo proooooooosze:-)
Pozdrawiam Was cieplutko.
--
agra(Legnica)