jestem w szoku

1. Data: 2003-08-19 07:34:09

Temat: jestem w szoku
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w szoku i muszę sie z Wami tym podzielić - właśnie odkryłam że od
wczoraj na chińskim forumwww.meilaodiy.com zabrali mi ponad 30 punktów - i
nie mam pojęcia za co - wczoraj nic nie ściągałam więc te punkty po prostu
wyparowały - szok szkoda że nie potrafię się zbyt płynnie posłużyć
angielskim żeby zapytać szanownego admina dlaczego tak się stało :((
Aczkolwiek nie wiem czy nie posiedzę zaraz ze słownikiem :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-08-19 07:59:19

Temat: Re: jestem w szoku
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> angielskim żeby zapytać szanownego admina dlaczego tak się stało :((
> Aczkolwiek nie wiem czy nie posiedzę zaraz ze słownikiem :)
Madzie wejdź a którąś podkategorię, chyba Osoby i tam dziewczyna pisze do
Admina, właśnie o to , Admin jej oddał punkty :-)
nie wiem, może ktoś się bawił z Adminów ;-(
Mówiąc szczerze, ze gdyby nie cudne wzory, które tam się pojawiają miałabym
tej strony dość ;-)
wrzucają i pisząc listy zdobywam punkty żeby coś ściągnąć :-(
SaNi- zła, że mi się net wali ;-(

1. Data: 2003-08-19 08:47:30

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miałabym
> tej strony dość ;-)
> wrzucają i pisząc listy zdobywam punkty żeby coś ściągnąć :-(

tak tak juz widziałam zamieściłam i swój oddzielny i dopisałam się do tego o
którym wspominasz zobaczymy czy mi oddadzą :)
A ty pod jakim nickiem tam grasujesz?? :)

--
Białystok GG 1582381

Kolory w PCStitch
[xxx] nowa