xxx mulina

1. Data: 2004-12-06 10:59:32

Temat: xxx mulina
Od: "Magda" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie stronkę, z której można by było wydrukować sobie oznaczenia mulin
lub ich przelicznik.
Znalazłam tę http://www.hot.ee/bn/xstitch/dmc_to_anchor.htm, ale mnie
interesuje przelicznik: Anchor-Madeira lub DMC-Madeira.
A tak na marginesie! Czy znacie mulinę Madeira?
magda

1. Data: 2004-12-06 11:25:51

Temat: Re: xxx mulina
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> [...]
> interesuje przelicznik: Anchor-Madeira lub DMC-Madeira.
> A tak na marginesie! Czy znacie mulinę Madeira?

Ja znam, wyszywam nia i jestem bardzi zadowolina. Jest estetycznie i
bardzo wygodnie popakowana w torebeczki, nie placze sie, a jakoscia nic
a nic nie ustepuje nitkom DMC. Kazdy motek zawiera 10 metrow nici, w
Gdyni jest sporo tansza od DMC, bo kosztuje 2 zl, podczas gdy 8-metrowa
DMC az 2,40

Grazyna

1. Data: 2004-12-06 11:29:55

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> interesuje przelicznik: Anchor-Madeira lub DMC-Madeira.
> A tak na marginesie! Czy znacie mulinę Madeira?
> magda
>
> --

Spróbuj tutaj:
http://www.findstitch.com/resources/conversion.cgi/f
rom,anchor/to,madeira

--
Dziunia Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-06 11:32:08

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> interesuje przelicznik: Anchor-Madeira lub DMC-Madeira.
> A tak na marginesie! Czy znacie mulinę Madeira?
> [...]

a tu chyba wygodniej bo wszystko w jednej tabelce
http://perso.wanadoo.fr/passion.broderie/page6/table
.htm

http://www.deasxstitch.com/Conversioni/ConversionDMC
AnchorMadeira.htm

--
Dziunia Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-06 11:35:30

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-06 15:28:30

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna napisał:

> [...]
> a nic nie ustepuje nitkom DMC. Kazdy motek zawiera 10 metrow nici, w
> Gdyni jest sporo tansza od DMC, bo kosztuje 2 zl, podczas gdy 8-metrowa

Podpisuję się pod tym! Bardzo wygodnie wyciąga się madeirę z saszetki,
poza tym wybór kolorów jest większy niż ariadny. Kupowałam w Hobby
Studio, bo u mnie w pasmanterii nie ma nic oprócz ariadny właśnie. W HS
madeira kosztuje 1,89 zł, oczywiście trzeba doliczyć koszty przesyłki.

--
pozdrówka
gablo

1. Data: 2004-12-06 16:12:01

Temat: Odp: xxx mulina
Od: "JolaG" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyni na Morskiej blisko Akademi Morskiej jest pasmanteria gdzie DMC
kosztuje 2,2zl,a Anchor 2 zl.
Gdzie mozna kupic Madeire w Gdyni?
Pozdrawiam-Jola

1. Data: 2004-12-07 16:26:20

Temat: Re: Odp: xxx mulina
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JolaG wrote:

> Gdyni na Morskiej blisko Akademi Morskiej jest pasmanteria gdzie DMC
> kosztuje 2,2zl,a Anchor 2 zl.
> Gdzie mozna kupic Madeire w Gdyni?
> Pozdrawiam-Jola

Sorki, juz nie w Gdyni, bo sklep-Galeria Haft, wg mnie najlepszy sklep
hafciarski, przeniesiony zostal do Rumii, do centrum Handlowego Abraham.
To tuz przy dworcu kolejki.

Grazyna

[OT] zmiama nicka
[szydelko] szalik z fredzlami
[ot] ale BARDZO WAZNE-POMOCY!!!
xxx półkrzyżyki
(druty) odejmowanie oczek we wzorach ażurowych