xxx półkrzyżyki

1. Data: 2004-12-06 09:19:27

Temat: xxx półkrzyżyki
Od: "Magda" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęłam obrazek i w schemacie są półkżyżyki. Zrobiłam kilka ale one wcale
estetycznie nie wyglądają. Poradźcie jak je wyhaftować
magda

1. Data: 2004-12-06 09:29:58

Temat: Re: xxx półkrzyżyki
Od: "marek524" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczęłam obrazek i w schemacie są półkżyżyki. Zrobiłam kilka ale one wcale
> estetycznie nie wyglądają. Poradźcie jak je wyhaftować
> magda

Kilka półkrzyżyków może wyglądać nieciekawie, ale w całośći da pożądany efekt.
Ja robiłem też półkrzyżykami obraz "Piramidy i nie tylko" i wyszło bardzo
dobrze.
Pozdrawiam Marek z Bydgoszczy

1. Data: 2004-12-06 10:55:43

Od: "ulla" <U...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczęłam obrazek i w schemacie są półkżyżyki. Zrobiłam kilka ale one wcale
> estetycznie nie wyglądają. Poradźcie jak je wyhaftować
> magda

półkrzyżyk musi zawsze "iść" w tym samym kierunku w jakim "idzie" górna
nitka krzyżyka, wtedy jest ładnie
półkrzyżyki nadają lekkości obrazkowi a ponadto ładnie cieniują kolory.
pozdrawiam
ula/warszawa

1. Data: 2004-12-07 14:01:08

Temat: Re: xxx półkrzyżyki a raczej 3/4
Od: "Magda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Zaczęłam obrazek i w schemacie są półkżyżyki. Zrobiłam kilka ale one wcale
> estetycznie nie wyglądają. Poradźcie jak je wyhaftować
> magda

Pomyliłam pojęcia. Chodziło mi o krzyżyki trzy czwarte. To one wyglądają
nieestetycznie.
Mam pytanie: czy w jednym krzyżyku znajdują się 2 krzyżyki trzy czwarte?
magda

(druty) odejmowanie oczek we wzorach ażurowych
xxx koguty poszukiwane
splatanie żyłek ?
odp:szukam sklepów pasmnteryjnych
internetowe pasmanterie