xxx koguty poszukiwane

1. Data: 2004-12-06 09:04:01

Temat: xxx koguty poszukiwane
Od: "Asia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wzorów z kogutem. Chciałabym taki obrazek podarować osobie, która
kolekcjonuje rózne koguty, ma tego sporo, ale w postaci haftu nie ma żadnego.
Wiem, że na Was zawsze mozna liczyć:)

Pozdrawiam z Oławy
Aśka

1. Data: 2004-12-06 09:49:14

Temat: Re: xxx koguty poszukiwane
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv..........ale tak na przyszłość to jest wielka prośba do osób
proszących o schematy >>nie zamieszczajcie w adresach "kruczków" to bardzo
utrudnia wysyłkę, nie mówić już jak się wysyła kilku osobom naraz i trzeba
wszystkie adresy poprawiac.

Pozdrawawiam>Bożena>Kraków

1. Data: 2004-12-06 10:48:56

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> utrudnia wysyłkę, nie mówić już jak się wysyła kilku osobom naraz i trzeba

Zgadzam się, zwłaszcza że to pomaga jak umarłemu kadzidło. Aczkolwiek nie
sądzę, że coś wskórasz, Bożenko.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-12-06 10:53:17

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..........ale tak na przyszłość to jest wielka prośba do osób
> proszących o schematy >>nie zamieszczajcie w adresach "kruczków" to bardzo
> utrudnia wysyłkę,

tak tak ja też się podpisuję pod tą prośbą!

--
Dziunia Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-06 11:21:19

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na prośby o schematy bedę tylko pisac info ze takowe posiadam i prosze o
pisanie na priv-podając "ludzki adres"

ps.sorry że tak postawilam sprawę ale naprawdę to do szalu doprowadza
takie ciągle poprawianie adres w wysyłce

Pozdrawiam już mniej wojowniczo :)) Bożena

1. Data: 2004-12-06 13:24:50

Od: "b...@g...pl " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, macie prawo być wkurzone, ale do tej pory wszystko było ok,
dlatego nie zwrocilam na adres uwagi - teraz już będę sie pilnować

przepraszam

Aśka z Oławy

1. Data: 2004-12-06 14:02:53

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> dziewczyny, macie prawo być wkurzone, ale do tej pory wszystko było ok,
dlatego nie zwrocilam na adres uwagi - teraz już będę sie pilnować
> przepraszam
> Aśka z Oławy

Jakie wkurzone, co ty! Tak tylko gderamy :)))))))
Jandulka (Warszawa)

splatanie żyłek ?
odp:szukam sklepów pasmnteryjnych
internetowe pasmanterie