z blond na ciemne

1. Data: 2003-03-15 15:52:39

Temat: z blond na ciemne
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jaka farbą zrobić włosy wcześniej rozjaśniane na blond aby
uzyskać w miarę normalny kolor a nie przejaskrawiony. Mam zamiar zmienić na
ciemny typu czarna wiśnia czy coś w tym klimacie. tylko nie chcę żeby wyszły
fioletowe czy jakieś takie. Rozchodzi mi się o konkretną nazwę farb. Na
fryzjera raczej się nie zdecyduję bo mam ograniczone środki.

Z góry dziękuję

Kinga

1. Data: 2003-03-15 17:33:52

Temat: Odp: z blond na ciemne
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kingo, mimo tego, że masz ograniczone środki, polecam Ci odwiedzenie
fryzjera, bo z farbowanych blond włosów chcesz wykonać wiśnie - domowym
sposobem może wyjść horror!!! Pamiętaj, że Ty masz już farbowane włosy i to
na blond - reakcja z czerwoną farbą może być niemiło zaskakująca.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-15 20:35:47

Od: "TEKSANSKI" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie tam nie znam tylko testuje:PPPPPPPPP

1. Data: 2003-03-16 18:10:50

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TEKSANSKI <t...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5095k$8ie$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
: Ja sie tam nie znam tylko testuje:PPPPPPPPP
:
:
To zapraszam na pl. test...
Kasia

1. Data: 2003-03-18 16:15:28

Temat: Re: z blond na ciemne
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk \"Fockx\" Świrski wrote:
> [...]
> fioletowe czy jakieś takie. Rozchodzi mi się o konkretną nazwę farb. Na
> fryzjera raczej się nie zdecyduję bo mam ograniczone środki.

Teraz sa takie farby, ze spokojnie mozesz przefarbowac sie na czern z
polyskiem.
To, ze masz teraz nienaturalny blon spowoduje jedynie,
ze polysk bedzie bardziej intensywny, ale nie kolor!
Niektore Panie z opiniami tutaj nieco przesadzaja... ech...
Efekt ryzykowny bylby wtedy gdybys chciala z czerni na blond :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-18 19:15:35

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Niektore Panie z opiniami tutaj nieco przesadzaja... ech...

Nie przesadzają, tylko ostrzegają.
Jeżeli ktoś chce sobie zrobić "kuku", to nie ma sprawy.
Ja tylko przestrzegam przed tak drastycznymi zmianami koloru.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-19 08:03:36

Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niektore Panie z opiniami tutaj nieco przesadzaja... ech...
> Efekt ryzykowny bylby wtedy gdybys chciala z czerni na blond :)

Zaryzykowałam i jestem zadowolona wybrałam Loreal śliwkowy brąz - brązu
wprawdzie nie ma ale jest śliczny śliwkowy i jestem bardzo zadowolona.

Pozdrowienia Kinga

Jak szkodliwy jest demakijaż oczu?
jak wyczyscic buty?
NTG - co kupic ukochanej na urodziny?