z czego zywoplot przeciw psom

1. Data: 2003-08-13 09:09:19

Temat: z czego zywoplot przeciw psom
Od: "kuba witczak" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry
mam nieco nierowny teren, a co za tym idzie siatka ogrodzeniowa nieraz
przypada odrobine wyzej nad ziemia.
moje psy to wykorzystuja i laza pozniej do sasiada. chcialbym wzdluz plotu
dac jakis zywoplocik malenki (niewysoki), ktory powstrzymalby pieski.

dzieki

kuba

2. Data: 2003-08-13 09:30:36

Temat: Re: z czego zywoplot przeciw psom
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba witczak" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moje psy to wykorzystuja i laza pozniej do sasiada. chcialbym wzdluz plotu
> dac jakis zywoplocik malenki (niewysoki), ktory powstrzymalby pieski.

Posadź jakieś kolczaste chabądzie ( o ile ich psy nie wykopią) np berberysy.
Niewymagające, ładne i ciąć można na żywopłocik.
Tyle że nie wiem czy to wystarczy, ostatnio u koleżanki dwa spore psy podkop
zrobiły pod bramą na pól metra i poszły w świat.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-08-13 11:39:07

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

podkop
> zrobiły pod bramą na pól metra i poszły w świat.

:-)))
Wszystko zalezy od inwencji psa. Niektore sa genetycznie predysponowane do
kopania dolow, robienie podkopow, wykopow. Inne to po prostu bardzo lubia.
Moze byc tak, ze posadzenie nawet malych roslinek je powstrzyma, ale moze
byc tak, jak w napisano powyzej.... i wowczas to juz chba tylko jakis murek
pod siatka, czy tez inne krawezniki.

Pozdrawiam
Asia i molosy (typowo strozujace, weic nie w glowie im takie wyjscia)

4. Data: 2003-08-13 11:50:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podkop
> zrobiły pod bramą na pól metra i poszły w świat.

Szukać lepszej miski ?:-))

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-08-13 14:01:59

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> podkop

> Szukać lepszej miski ?:-))

Raczej partnerek:-)

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2003-08-13 14:05:03

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :-)))
> Wszystko zalezy od inwencji psa. Niektore sa genetycznie predysponowane do
> kopania dolow, robienie podkopow, wykopow. Inne to po prostu bardzo lubia.

Tia... mój ma genetycznie zakodowane zamiłowanie do obgryzania patyków...
najlepiej jak wystają z ziemi:-(
Nic go nie powstrzyma...

Pozdrawiam
Marta
i urwis

7. Data: 2003-08-14 05:14:54

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moje psy to wykorzystuja i laza pozniej do sasiada. chcialbym wzdluz plotu
> dac jakis zywoplocik malenki (niewysoki), ktory powstrzymalby pieski.

Żaden żywopłocik, tylko murek na którym będzie opierać się siatka.
Goldie

8. Data: 2003-08-14 08:49:39

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc tak, jak w napisano powyzej.... i wowczas to juz chba tylko jakis murek

Można jeszcze posadzić cypryśniki błotne. Jak będzie wilgotno to z ziemi wyjdą
pneumatofory i kopanie nie będzie możliwe. Zaleta: powstrzymuje psa od kopania
jak betonowa podłoga. Wady: wymaga czasu, wilgoci i działa na psychikę psa
jak betonowa podłoga ;-))))))
Pozdrawiam
Wojtek

9. Data: 2003-08-14 09:04:10

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buda,łańcuch,miska:-))

Pozdrawia kocio boletus

10. Data: 2003-08-31 22:56:34

Temat: Odp: z czego zywoplot przeciw psom
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kuba witczak <k...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhcv9b$9pq$...@s...man.poznan.pl...
> [...]
> moje psy to wykorzystuja i laza pozniej do sasiada. chcialbym wzdluz plotu
> dac jakis zywoplocik malenki (niewysoki), ktory powstrzymalby pieski.

Diabelsko
kosiarki
ZASKRONCE
aha, jeszcze o wypalaniu traw, etc...