Odp: z kim..?

Data: 2000-01-08 01:51:31
Temat: Odp: z kim..?
Od: "qkla" <q...@a...net.pl>

Użytkownik Marta M <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:852711$875$...@z...polsl.gliwice.pl...
: Czesc!
: Naprawde uwazasz, ze przyjazn miedzy chlopakiem i dziewczyna jest
: niemozliwa??
: Nie zgadzam sie z Toba! Mam przyjaciela, ktorego bardzo kocham, ale jak
: brata, bratnia dusze- bez zadnych podtekstow seksualnych.
: Moze trafialas na facetow, ktorzy nie byli dobrym materialem na
przyjaciela,
: a moze po prostu Ty nie widzisz w facetach przyjaciol, tylko wlasnie
: facetow??

qkla. Moze masz racje! Zle na siebie trafilem, bo tez jestem facetem ;))