Odp: z kim..?

1. Data: 2000-01-07 00:23:08

Temat: Odp: z kim..?
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta:
> No to jest nas dwie :-) Ja też wolę miec chlopaka za przyjaciela, bo mam
zle
> doswiadczenia z "przyjaciolka dziewczyna.

Jest Was na pewno wiecej. :)))
Wiecie co dziewczeta, a czy nie zauwazylyscie ze w zasadzie to wszyscy wola
sie przyjaznic z mezczyznami? - cos w tym chyba jest... :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-08 10:35:21

Od: "Marta M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Moze to dziwne co teraz napisze, bo jestem dziewczyna i powinnam "nas"
bronic, ale uwazam, ze faceci sa bardziej dyskretni i zaufani.

Pozdrawiam.

Marta M
Użytkownik Czarek <c...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Mlad4.25694$N...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-01-09 03:03:59

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze przesadzilem z ta 'checia' przyjaznienia sie z mezczyznami (taka troche
prowokacja, OK?), ale dla mnie faktem jest iz generalnie kobiety
zdecydowanie wola pracowac z mezczyznami.
No i mezczyzni w zasadzie rowniez - w przypadku bardzo zlozonych zadan
mezczyzni nawet wola dzialac niejako 'w swoim gronie'.
No nic, takie jakies moje 'szokujace' obserwacje. :)
A z tymi przyjazniami to roznie bywa... :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

Odp: z kim..?