zapotrzebowanie na wodę ?

1. Data: 2002-04-26 08:21:57

Temat: zapotrzebowanie na wodę ?
Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Projektuje instalacje wodną do swojego ogrodu
i utknełam na zapotrzebowaniu roślin na wodę.
Np. ile na tuję , bukszpan , średniej wielkości drzewko.
Wydaje się mi że są to charakterystyczne wielkości
roślin dla naszych ogrodów.
Chciałam zastosowa kroplowniki z kompensacją
cisnienia i z tąd potrzebne dokładne dane.

Będę wdzięczna za pomoc .

Pozdrawiam Stefania

2. Data: 2002-04-26 15:23:25

Temat: Odp: zapotrzebowanie na wodę ?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefania" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roślin dla naszych ogrodów.
> Chciałam zastosowa kroplowniki z kompensacją
> cisnienia i stąd potrzebne dokładne dane.

Niech mnie licho, myślałąm, że czujnik wilgotności ziemi załatwia takie
sprawy. Przecież nie możesz automatycznie podlewać nie patrząc na to, czy
leje, czy nie;)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-04-26 21:27:55

Od: "Delfinek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stefania <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aab2ki$bp5$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Np. ile na tuję , bukszpan , średniej wielkości drzewko.
> Wydaje się mi że są to charakterystyczne wielkości

Ręce odpadają. Dokładne dozowanie wody ?
A co to laboratorium czy szkółka ? A jak pada deszcz to lecisz i przykrywasz
rosliny bo napadalo za duzo ?
Szok.

4. Data: 2002-04-26 21:29:03

Od: "Delfinek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aabrg9$jf7$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
>
> Niech mnie licho, myślałąm, że czujnik wilgotności ziemi załatwia takie
> sprawy. Przecież nie możesz automatycznie podlewać nie patrząc na to, czy

A jak leje to czujnik zalatwia sprawe i odcina deszcz ? ;)))))
Ogrod to nie doniczka

Budleja Dawida.
Hiacynt
Jak to się nazywa ?