życzenia

21. Data: 2002-12-23 16:02:39

Temat: Re: życzenia
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:AvFN9.12526$%3.3048156@twister.neo.rr.com...
> Wszystkim uczestnikom grupy zycze jak najlepszych Swiat i jak
> najpomyslniejszego Nowego Roku! Przede wszystkim zas zdrowia.
> I oby Wam wspaniale roslo, to co kto lubi. Winorosle, maliny, stare
> i nowe jablonki, derenie, trojlisty, mieta ...
> Oby do Was jutro przemowily ludzkim glosem krety, ktore robia krecia
> robote, psy, ktore obsikuja iglaki, zajace, ktore obgryzaja borowki i oby
> udalo Wam sie im wytlumaczyc, zeby Wasz ogrod zostawily w spokoju.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

i ja przyłaczam się do życzeń :))

pozdr
Ania

22. Data: 2002-12-23 17:23:56

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> I oby Wam wspaniale roslo, to co kto lubi. Winorosle, maliny, stare
> i nowe jablonki, derenie, trojlisty, mieta ...

... jagody kamczackie, zurawiny i borowki... i prezentow w ciekawej
postaci...

> Oby do Was jutro przemowily ludzkim glosem krety, ktore robia krecia
> robote, psy, ktore obsikuja iglaki, zajace, ktore obgryzaja borowki i oby
> udalo Wam sie im wytlumaczyc, zeby Wasz ogrod zostawily w spokoju.

i dobrych proc, wiatrowek... a przede wszystkim dobrego humoru i
wyrozumialosci dla tych, ktorzy go maja w nadmiarze. Trzymajcie sie cieplo,
dbajcie o siebie i uzywajcie sobie do woli. Niech nic nie zakloci spokoju
tych Swiat a nowy rok nie ch bedzie jeszcze zielenszy i barwny.

> Pozdrowienia,
> Michal

Irek

23. Data: 2002-12-23 17:55:15

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam się do życzeń i oby jak najmniej kretów ;) na grupie w
> przyszłym roku :).
>
> --
> Pozdrówki,
> Słońce

Kretów niech nie będzie na działkach grupowiczów ale na grupie niech będą -
bo to tacy ludzie jak ja co to ni stąd ni zowąd wyjdą (jak spod ziemi) i są.
Mogą się przydać a nawet zadomowić.
Pozdrawiam najserdeczniej, świątecznie, Dziadek

24. Data: 2002-12-23 20:01:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja również przyłaczam się do życzeń.
Kaśka

25. Data: 2002-12-24 06:59:57

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
są.
> Mogą się przydać a nawet zadomowić.
> Pozdrawiam najserdeczniej, świątecznie, Dziadek

No właśnie,
bo wydaje mi się, że Dziadek będzie jedynym (bardzo się mylę?, bo przecież
jeszcze p. K. Marusiński i p. Wilk) profesjonalistą pośród prezesów do
przydzielania tematyki i poddanych od zdobywania wiedzy.
Serdecznie zapraszamy do zadomowienia się.
Gabi

26. Data: 2002-12-25 11:47:34

Temat: Odp: życzenia
Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oby do Was jutro przemowily ludzkim glosem krety, ktore robia krecia
> robote, psy, ktore obsikuja iglaki, zajace, ktore obgryzaja borowki

... i wszystkim ślimakom ...

> i oby
> udalo Wam sie im wytlumaczyc, zeby Wasz ogrod zostawily w spokoju.

cobyśmy wymyśkili niezawodny środek na ich pozbycie ....

> Pozdrowienia,
> Michal

Dużo spokoju i cierpliwości w walce z codziennymi przeciwnościami Losu
życzy
Krysia, jak zwykle trochę spóźniona
(ze zrożonego Bielska -12 ok. 9:00 rano)

Mieta pieprzowa - cd
oczko wodne - literatura
Kupi ktoś taką choinkę?
Darkowi-wszystkiego dobrego