Odpornosc

1. Data: 2005-06-16 17:42:11

Temat: Odpornosc
Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W tym roku bylem kilka razy chory, znaczy sie pewnie jakies zapalenia gardla
(przebieg normalny, jakies 2 tygodnie w calosci: gardlo, katar, kaszel), u
lekarza nie bylem ale pewnie to zapalenia gardla - nigdy nic mocniejszego
nie miewalem. Uprawiam regularnie sport (rower, basen, pare razy w
tygodniu), oprocz tego faktycznie sporo siedze (komputer-praca, studia), ale
mam wrazenie ze to kwestia odpornosci (przeziebienie raczej nie trwalo by
tak dlugo, wiec to chyba wirusowe sprawy).

Poradzcie cos _naturalnego_ na poprawienie odpornosci. Interesuja mnie
naturalne sposoby (glownie dieta, moga byc tez ziola, itp.), a nie pakiecik
chemicznych witamin...

Pozdrawiam,

Adam

2. Data: 2005-06-16 19:23:34

Temat: Re: Odpornosc
Od: Lela Seski <y...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'aimsoft' Michalski napisał(a):

> [...]
> lekarza nie bylem ale pewnie to zapalenia gardla - nigdy nic mocniejszego

Przez zupelny zbieg okolicznosci wlasnie ucze sie do egzaminu z
mikrobiologii i dzis widzialem juz wiele razy tekst "nawracajace
zapalenia". Wiec jednak proponuje lekarza.

Ale zeby nie bylo ze tak bez porady. Oto moja rada (jedyne co mi
przychodzi do glowy ze srodkow naturalnych). Jesli sie odchudzasz
zaprzestan, gdyz radykalne odchydzanie obniza odpornosc.

3. Data: 2005-06-16 19:44:13

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lela Seski" <y...@t...pbz> wrote in message

> Przez zupelny zbieg okolicznosci wlasnie ucze sie do egzaminu z
> mikrobiologii i dzis widzialem juz wiele razy tekst "nawracajace
> zapalenia". Wiec jednak proponuje lekarza.

I jakie są przyczyny? Nie wiem czy to są jakieś nawroty, moim zdaniem po
prostu łapię wirusy. Czy szczepionka na grypę by pomogła i jeśli tak, to czy
takie szczepionki można teraz wziąć w lato?

> Ale zeby nie bylo ze tak bez porady. Oto moja rada (jedyne co mi
> przychodzi do glowy ze srodkow naturalnych). Jesli sie odchudzasz
> zaprzestan, gdyz radykalne odchydzanie obniza odpornosc.

Ja waże niecałe 70 kilo i jestem bardzo szczupły. Nigdy się nie odchudzałem
i nie mam takiego zamiaru. Nie jem też za dużo, z powodu jakichś tam głupich
kompleksów. Jem tyle ile mi się chce i staram się normalne rzeczy -
pieczywo, mięso, ryż, ziemniaki, sałatki, itp.
Wiem też że od długotrwałego siedzenia przy komputerze pogarsza się
odporność ale takie mam studia i pracę. Dlatego też uprawiam sport
regularnie. Może jednak polecisz jakąś dietę? Mówiąc dieta miałem na myśli
jakie produkty są polecane na wzmocnienie odporności.

Pozdr., Adam

4. Data: 2005-06-16 20:52:44

Od: Lela Seski <y...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostu łapię wirusy. Czy szczepionka na grypę by pomogła i jeśli tak, to czy
> takie szczepionki można teraz wziąć w lato?

Zakazenia bakteryjne moga dawac objawy typowo grypopodobne. Co do
szczepionki - nie wiem.

> Ja waże niecałe 70 kilo i jestem bardzo szczupły. Nigdy się nie odchudzałem
> i nie mam takiego zamiaru.
[ciach]

Z ta niedorzywieniem to tylko strzal. W duzym uproszczeniu jest tak ze
gdy organizm ma malo substancji z ktorych moze budowac czynniki
odpowiedzialne za odpornosc to ona spada. Z tego co piszesz raczej w
Twoim przypadku nie o to chodzi. Sam mam 65kg, zero sportu i jest ok.
Nie chodzi o wage ale o pewien bilans.

Moje zdanie jest takie. Jesli rzeczywiscie masz jakies problemy z
odpornoscia to osobiscie nie wierze ze jakas naturalna dieta Ci pomoze.
Chorob obnizajacych odpornosc jest cala masa. Przypuszczam zreszta ze
jesli dbasz o swoje zdrowie - uprawiasz sport - to Twoja dieta nie
sklada sie z chinskich zupek tylko jest bardziej rozsadna.

Wiem ze nie odpowiadzialem na pytanie :-)

5. Data: 2005-06-16 22:56:22

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie z chinskich zupek tylko jest bardziej rozsadna.
>
> Wiem ze nie odpowiadzialem na pytanie :-)

No właśnie. Czekam aż mi ktoś odpowie :)

6. Data: 2005-06-17 15:08:13

Od: korowiow <s...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'aimsoft' Michalski pisze, że:

> Poradzcie cos naturalnego na poprawienie odpornosci. Interesuja mnie
> naturalne sposoby (glownie dieta, moga byc tez ziola, itp.)

Na moje problemy z odpornością (nawracające ostre zapalenie wątroby wywołane
wirusem cytomegalii) bardzo pomógł mi Transfer Factor.
Nie wiem jak teraz ale parę lat temu był stosunkowo drogi. Ja sprowadzałem
go sobie z USA ale widzę, że w sieci ogłasza się wielu dystrybutorów.

--
Sławek

7. Data: 2005-06-18 00:13:19

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"korowiow" <s...@N...go2.pl> wrote in message

> [...]
> Nie wiem jak teraz ale parę lat temu był stosunkowo drogi. Ja sprowadzałem
> go sobie z USA ale widzę, że w sieci ogłasza się wielu dystrybutorów.

Dzięki. Zacząłem coś o tym czytać. Myślę, że zamówić to nie jest wielki
problem. Ta inwestycja może się opłacać.

8. Data: 2005-06-18 22:29:17

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> napisał
w wiadomości news:d8sl3v$2s8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> regularnie. Może jednak polecisz jakąś dietę? Mówiąc dieta miałem na myśli
> jakie produkty są polecane na wzmocnienie odporności.

Wazysz 70 kg i piszesz ze jestes bardzo szczuply? Ja waze (chlopak, 21 lat)
57 kg przy wzorscie 176....

9. Data: 2005-06-20 23:04:43

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rybak" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> odchudzałem
> głupich

> Wazysz 70 kg i piszesz ze jestes bardzo szczuply? Ja waze (chlopak, 21

Przesadzilem, nie waze 70 pewnie, zblizam sie do 70, ale tyle nie mam,
wzrost 184.

Pediatra i przychodnia w Sosnowcu, Dąbrowie...
Pediatra w Zabrzu-możecie kogoś pelicić?
corynebacterium species (diphteroids)
Hiperalimentacja
Laparoskopia, bardzo prosze o rade