Dla rozrywki

1. Data: 2005-01-28 16:46:46

Temat: Dla rozrywki
Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalem niedawno pewna liczbe: wskaznik wzrostu ilosci kawiarenek
internetowych w Polsce w przeciagu 12 miesiecy.
Liczba kawiarenek internetowych na dzien 31 XII 2004 wzrosla w porownaniu z
31 XII 2003 r. o:
1) wiecej niz 100%
2) od 50-100%
3) od 20-50%
4) mniej niz o 20%

Prosze wybrac jedna z tych mozliwosci i zobaczymy, kto ma najlepsza
orientacje i zauwaza kawiarenki na miescie.
To taka zabawa.

CKP

1. Data: 2005-01-28 17:25:05

Temat: Re: Dla rozrywki
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> wrote in message

> Prosze wybrac jedna z tych mozliwosci i zobaczymy, kto ma najlepsza
> orientacje i zauwaza kawiarenki na miescie.

> To taka zabawa.

Dobra w chuj ta zabawa
Zaproponuj cos jeszcze, Ty znany wsrod indian jako Ten Ktory Rej
Wodzi.......
Prosimy!
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-01-29 09:27:31

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

Cyprian K.Peterka napisal(a):

> Przeczytalem niedawno pewna liczbe: wskaznik wzrostu ilosci
> kawiarenek internetowych w Polsce w przeciagu 12 miesiecy.
> Liczba kawiarenek internetowych na dzien 31 XII 2004 wzrosla w

NTG
--
Mixxos

1. Data: 2005-01-29 10:27:55

Od: "Miś Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze wybrac jedna z tych mozliwosci i zobaczymy, kto ma najlepsza
> orientacje i zauwaza kawiarenki na miescie.
> To taka zabawa.

To ja ci jebne pytanie:

Kiedy zolci napadli na Pearl Harbor?
1) 5 stycznia 1943 r
2)19 grudnia 1942r
3) 8 grudnia 1941 r
4) 1 lutego 1942 r

Jak dobrze odpowiesz to nie dam ci plonka.

1. Data: 2005-01-29 13:20:56

Temat: Odpowiedz
Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyprian K.Peterka"

Nie daliscie sie podpuscic. Wszystkie odpowiedzi byly prawidlowe (bo
wymijajace).
Pragne wyjasnic, ze bylo to pytanie ankietowe, a odpowiedzi NIE ZNAM.
Moje zapewnienie, ze znam ten wskaznik bylo blefem.
Chodzilo mi o test.
Wyjasniam w jakim celu.
Otoz czlowiek widzi w otaczajacym go swiecie to, co go interesuje.
Badanie czlowieka (metoda psychologii analitycznej) polega na badaniu opinii
tego czlowieka o jego otoczeniu.
Odpowiedzi stanowia papierek lakmusowy do wyrobienia sobie pogladu o danym
czlowieku.
Tak wiec odpowiedz, ze ilosc kawiarenek internetowych wzrosla o ponad 100%
swiadczy jedynie o tym, ze badany w ciagu minionego roku bardzo duzo czasu
poswiecil internetowi i jego spektrum zjawisk interenetowych (np. ilosc
kawiarenek w otoczeniu) znacznie sie rozszerzylo.
Mozna by sie nawet pokusic o wskaznik wzrostu czasu poswieconemu internetowi
i powiedziec, ze taki czlowiek spedzal w internecie dwa razy wiecej czasu
anizeli rok przedtem.
Osoby ktore odpowiedzialy ze 50-100% tez w ten sposob okreslily wzrost
swojego wlasnego zainteresowania internetem.
Rowniez te osoby, ktore odpowiedzialy, ze 20-50% pokazaly o ile procent
wiecej czasu zajmuje im teraz internet.
A dlaczego odpowiedzi byly tylko na PLUS a nie przewidziano SPADKU ilosci
kawaiarenek internetowych?
Wylacznie dlatego, ze ankieta ta zostala opublikowana TUTAJ, tzn. w
internecie, na grupie dyskusyjnej pl.sci.filozofia - a wiec do kregu osob
poslugujacych sie internetem.
Gdyby ta ankieta miala byc bardziej obiektywna (bardziej reprezentatywna)
musialaby byc skierowana nie tylko do internautow, ale rowniez do innych
grup spolecznych: czytelnikow gazet (w gazetach), napotkanych osob na ulicy
(przez ankieterow), pacjentow przychodni lekarskich (w poczekalniach),
kibicow (na stadionach), emerytow (wreczana przez listonoszy przy odbiorze
emerytury) itede.
I wtedy taka ankieta musialaby zawierac dodatkowe opcje ujemne:
5) spadek ilosci kawiarenek w otoczeniu o 10-20%
6) wogole nie zauwazam na miescie kawiarenek internetowych
Tak sie bowiem dzieje ze widzimy to wokol siebie, czym sie interesujemy i
emocjonujemy, co przedstawia dla nas jakas wartosc.
Obrazowo mozna tu dac taki przyklad, ze czlowiek cierpiacy na bol zeba
predzej dostrzeze w swoim otoczeniu innych ludzi cierpiacych na bol zeba,
anizeli czlowiek o zdrowych zebach (ale tylko statystycznie, bo moga
oczywiscie zdarzyc sie przeciwnie).
Sam bylem zdumieniony, gdy kiedys jadac autobusem (kilka lat temu) do
dentysty i "straszliwie" cierpiac z powodu bolu zeba dostrzeglem w tym samym
autobusie az dwoje ludzi trzymajacych sie za szczeke i podobnie jak ja
cierpiacych z powodu bolu zeba.!
Pijak dostzrega wokol siebie znacznie wiecej pijakow anizeli abstynent, zas
myzyk wiecej ludzi muzykujacyh.
W dziecinstwie ogromnie interesowalem sie kosmaonautyka. Loty kosmiczne,
literatura SF, ksiazki o astronomii i kosmonautyce zajmowaly mi mase czasu.
Dzieki temu rozwinela sie w moim swiecie kosmonautyka i doszlo do ladowania
czlowieka na Ksiezycu.
Kiedy przystopowalem z tym - kosmonautyka podupadla i juz ponad 30 lat
uplynelo od ostatniego ladowania czlowieka na Ksiezycu i nie widac
perspektyw na najblizsze lata.
Kiedy zaczalem interesowac sie informatyka i programowaniem zaczalem
obserwowac wzrost liczby komputerow w swiecie mnie otaczajacym, pojawily sie
PC-ty, nastapil gwaltowny rozwoj w tej dziedzinie techniki.
Czy potraficie podac podobne przyklady na podstawie wlasnych doswiadczen?

CKP

1. Data: 2005-01-29 14:02:01

Temat: Re: Odpowiedz
Od: "Miś Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy potraficie podac podobne przyklady na podstawie wlasnych doswiadczen?

Pewnie. Od kiedy stary kupil VW Polo duzo wiecej tego jezdzi po miescie :)

1. Data: 2005-01-29 17:20:06

Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miś Go-Go"

> Pewnie. Od kiedy stary kupil VW Polo duzo wiecej tego jezdzi po miescie :)

A widzisz.
Gdybys wybral i zaczal studiowac jakis malo popularny kierunek studiow, np.
"budownictwo gorskie", zauwazylbys jak bardzo wszedzie wokolo namnozyloby
sie domkow gorskich (nawet na terenach nizinnych).
CKP

1. Data: 2005-01-29 17:36:58

Od: "Miś Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "budownictwo gorskie", zauwazylbys jak bardzo wszedzie wokolo namnozyloby
> sie domkow gorskich (nawet na terenach nizinnych).

Mieszkam w wielkopolsce i nie sadze, ze nagle "powstaloby" mnostwo domkow
gorskich...:)

1. Data: 2005-01-29 20:06:55

Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miś Go-Go"

> Mieszkam w wielkopolsce i nie sadze, ze nagle "powstaloby" mnostwo domkow
> gorskich...:)

No to sprawdz!
:-)))))
CKP

1. Data: 2005-01-30 02:48:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyprian K.Peterka; <ctg2jm$jop$1@news.onet.pl> :

> Czy potraficie podac podobne przyklady na podstawie wlasnych doswiadczen?

Mylisz CKP - pytanie powinno odnosić się do czynności negatywnie
odbieranej społecznie/będącej negatywną społecznie w mniemaniu badanego
i bezpośrednio do czynności, a nie do jakiś abstrakcji. Tak jak Ty, to
robią politycy, którzy niekoniecznie chcą wiedzieć, że mają wyborców i
członków partii degeneratów, ale wolą usłyszeć popracie dla swojego
programu gnębienia degeneratów. ;)

Na tej samej zasadzie [analogicznie do Misia Go-Go] mógłbym stwierdzić,
że fakt zauważanie przeze mnie kwiatów na wiosnę [w porównaniu do zimy]
jest efektem posiadania kwiatów. ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

"Polskie obozy" - apel
chester
przekazane fanaberie
Jak pomoc dziewczynie chorej na nerwice lekowa ?
Natrafiłem na wyjaśnienie zjawiska Iluzji Hermanna