Odstawianie lekarstw psychotropowych

1. Data: 2004-04-27 14:08:27

Temat: Odstawianie lekarstw psychotropowych
Od: "Paweł" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jak długiej pełnej remisji można odstawić leki, słyszałem że po 2 latach.
Słyszałem także inną opinie że wogule w przypadku tej choroby prochów wogóle nie
należy odstawiać tylko do końca życia je łykać.Napiszcie co o tym
sądzicie.Pozdr.Paweł

1. Data: 2004-04-27 14:13:07

Temat: Re: Odstawianie lekarstw psychotropowych
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <f...@i...pl> wrote in message
> [...]
wogóle nie
> należy odstawiać tylko do końca życia je łykać.Napiszcie co o tym

Sadzimy ze juz powinienes sobie stad pojsc i przestac dawac nam po oczach
razacymi bledami ortograficznymi, o stylu zdania nie wspominajac....
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-27 14:23:49

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> Sadzimy ze juz powinienes sobie stad pojsc i przestac dawac nam po oczach
> razacymi bledami ortograficznymi, o stylu zdania nie wspominajac....

... ale masz jakieś wsparcie ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-04-27 14:25:04

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <b...@p...zigzag.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c6lpqd$5cc$...@a...news.tpi.pl...

> Sadzimy ze juz powinienes sobie stad pojsc i przestac dawac nam po oczach
> razacymi bledami ortograficznymi, o stylu zdania nie wspominajac....

Lamiesz pierwsze przykazanie psychologii. Pamietaj o komunikatach od 'ja'.
Wypowiadanie sie w imieniu grupy zbyt rozsadne nie jest :)

choroba afektywna
Oddajcie mi 'moją' psp albo LUSTRO 4
Praca na temat homoseksualizmu.
Psycholog w Gdańsku