Odstawienie pigułek

1. Data: 2003-03-23 16:55:57

Temat: Odstawienie pigułek
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiele mówi się o tym że przyjmując tabletki antykoncepcyjne jest się
narażonym na skutki uboczne z tym związane. A jak jest z przerwaniem brania
po półtora roku brania non-stop? Oprucz tego że miesiącka może wrócic nie od
razu to czy zdażają się jakieś inne problemy?
Dzięki, Katarzyna

2. Data: 2003-03-23 21:11:35

Temat: Re: Odstawienie pigułek
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mocne zawroty głowy, uderzenia gorąca i inne tego typu historie związane ze
zmianami hormonalnymi. mija po ok dwóch miesiącach i jest OK. czasami nawet
myślę, że jest lepiej niż kiedy brałam pigułki (Cilest) (np. nie dostaję
kandydozy pochwy, nie mam problemu ze snem, etc.)

pozdrawiam,
Iza

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:b5kosc$mpt$1@absinth.dialog.net.pl...

3. Data: 2003-03-24 11:23:15

Od: "subzer0" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do odpowiedzi Izy.
Cykle mogą być jedno fazowe, tzn nie płodne. Czasami pojawia się lekki
trądzik, który po uregulowaniu się hormonów mija. Moga przetłuszczeć sie
włosy.
Oprócz braku kandydozy mogę wymienić jeszcze zwiększenie libido, lepsza
produkcja śluzu zwilżającego pochwę podczas stosunków. W ogóle, lepsze
samopoczucie psychiczne !!!
Powodzenia, K.

P.S. Brałam różne tabletki przez okres 5 lat.

Hemoroidy
[allegro] skalpel medyczny
WhiteStrips - wyniki jak tam?
Kaszel