WhiteStrips - wyniki jak tam?

1. Data: 2003-03-23 11:03:12

Temat: WhiteStrips - wyniki jak tam?
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie ktos kurowal sie tym bodajze jakas Ewa?
czekamyna wyniki!

2. Data: 2003-03-23 15:29:15

Temat: Re: WhiteStrips - wyniki jak tam?
Od: "Marek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak tam wyszlo to tu Ewy ;) ale ja moge mowic za siebie -uzywalem
WhiteStrips jakis czas temu i jestem bardzo zadowolony z wynikow.
Poczatkowo sceptycznie na to patrzylem, bo myslalem, ze to tylko chwyt
reklamowy i za duzo one mi nie dadza. Jednak postanowilem sprobowac
- i milo zostalem zaskoczony. Roznice sa znaczne, przynajmniej w moim
przypadku. Jakby ktos chcial sprobowac tego to polecam od razu
kupic jakas paste do wrazliwych zebow, bo uzywanie WhiteStrips najczesciej
powoduje, ze zeby sa troche bardziej wrazliwe na cieplo, zimno, czy
dotyk. Ale na szczescie szybko to mija.
w kazdym razie polecam :)

Marek

3. Data: 2003-03-23 16:38:09

Temat: Odp: WhiteStrips - wyniki jak tam?
Od: "Arti" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile Whitestrips kosztuje?

4. Data: 2003-03-23 19:35:30

Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arti" <t...@w...pl> napisał w
> Ile Whitestrips kosztuje?

kolo 150 pln za opakowanie...

Tomek

5. Data: 2003-03-23 21:14:35

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam dość dziwne pytanie. Czy jeśli się ma uzupełnienia w zębach (między
jedynką a dwójką górną) to te wypełnienia tez się rozjaśniają, czy na
przykład zostają ciemniejsze plamy? Boję się stosować stripsy, bo nie chcę
wyglądać śmiesznie z ciemną plamą...

pozdrawiam,
Iza

6. Data: 2003-03-23 21:23:50

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedynką a dwójką górną) to te wypełnienia tez się rozjaśniają, czy na
> przykład zostają ciemniejsze plamy? Boję się stosować stripsy, bo nie chcę

Plomby nie zmienia koloru - tak wiec jesli mialas dopasowany kolor plomby do
zebow...a teraz zeby rozjasnisz....to wiesz co bedzie?:-))))

casus

7. Data: 2003-03-23 22:31:00

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Kto jest z 3miasta I ma ochote na te kuracje to dajcie znac mam 1 opakowanie
ktore wygralem na onecie i dosprzedam je za 100zl.(oryginalnie zapakowane)

8. Data: 2003-03-24 07:39:09

Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli jedno opakowanie wystarcza ?

Kaszel