Nadmierne pocenie się

1. Data: 2003-03-23 00:25:12

Temat: Nadmierne pocenie się
Od: "Sol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak można zlikwidować nadmierne pocenie się dłoni, oraz pocenie się
intymnych części ciała?? W drugiej części chodzi mi dokładnie o uczucie
wilgoci w okolicach jąder. Dbam o higienę osobistą, jednak ten problem
bardzo często u mnie występuje. Są jakieś witaminy lub inne środki
zapobiegawcze?

Pozdrawiam, Sol

2. Data: 2003-03-23 12:36:13

Temat: Re: Nadmierne pocenie się
Od: "Wujek Dobra Rada" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sol <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wilgoci w okolicach jąder. Dbam o higienę osobistą, jednak ten problem
> bardzo często u mnie występuje. Są jakieś witaminy lub inne środki

Powiniennes uzywac dezodorantow antyperspiracyjnych.
Regularnie spryskuj jadra, powinno pomoc.
FR

3. Data: 2003-03-23 13:23:43

Od: "Sol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiniennes uzywac dezodorantow antyperspiracyjnych.
> Regularnie spryskuj jadra, powinno pomoc.
> FR

A podrażnienia? Przeciez antyperspiranty to perfumy i niezależnie od tego
czy zawierają alkohol czy nię to zdaje mi się że ryzyko podrażnień jest dość
wysokie (zaczerwienienia, szczypanie itp)... Kto będzie wiedział czy są
jakoweś antyperspiranty do higieny intymnej lub coś podobnego?

4. Data: 2003-03-23 18:28:27

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sol <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wilgoci w okolicach jąder. Dbam o higienę osobistą, jednak ten problem
> bardzo często u mnie występuje. Są jakieś witaminy lub inne środki

Witaminy nic nie piomoga najpewniejszym srodkiem zapobiegajacym poceniu sie
intymnych czesci ciala jest formalina w postaci 0,5% roztworu wodnego.
Dobrze tez robi 96% spirytus salicylowy. Zeby to wszystko bylo skuteczne
musisz cobie zrobic tam fryzure a'la Kojak i utrzymywac ja przez caly okres
kuracji. Najlepiej wydepilowac goracym woskiem ale mozna sie poparzyc wiec
chyba Veet pozostaje.

5. Data: 2003-03-24 00:36:57

Od: "FR" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sol <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wilgoci w okolicach jąder. Dbam o higienę osobistą, jednak ten problem
> bardzo często u mnie występuje. Są jakieś witaminy lub inne środki

Mialem podobny problem, zwlaszcza z intymnymi czesciami. Z doswiadczenia
wiem, ze problem nasila sie latem, kiedy sa upaly. Bardzo latwo sobie
odparzyc jadra, a nawet pracie. Aby temu zaradzic musisz unikac obcislych
spodni i sztucznej bielizny oraz jak najczesciej wystawiac jadra na
powietrze. Sprobuj tez raz dziennie nacierac pachwiny i moszne spirytusem
salicylowym. Dopoki nie ma odparzen i skora jest zdrowa spirytus nie szczypie
i doskonale osusza skore. Polecam tez zasypke dla niemowlat (taki puder
zapobiegajacy odparzeniom przez pochlanianie wilgoci) 2-3 x dziennie
przypudruj cale genitalia i okolice.
Pozdrawiam
FR

LACRIMAL dziala :)