Prosze o pomoc

1. Data: 2003-03-22 18:07:16

Temat: Prosze o pomoc
Od: "Piotr Serwin" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów!
Mam problem.Mam 17 lat.Kilka dni temu zostałem pobity.Napastnik kilkakrotnie
kopnął mnie w głowę.Lekarze stwierdzili lekki obrzęk,brałem Furosemid.
W razie dolegliwości mam się ponownie zgłosićdo lekarza.Mój problem polega
na tym iż niekiedy w czasie dnia nagle zaczyna boleć mnie głowa i zaczyna
"plątać mi się język".To co mówie staje się wtedy niezrozumiałe.Wygląda to
to jakbym był pod wpływem alkoholu.Po chwili sytuacja wraca do normy,ale
wtedy czuje że głowa jest jakby bardzo ciężka i staje sie senny.
Dotychczas nie nigdy nie miałem podobnych dolegliwości.
Czy w/w objawy mogą mieć coś wspólnego z odniesionym urazem ?
Co teraz powinienem zrobić ? Do jakiego lekarza się zgłosić ? Jakie badania
wykonać ?
Będe bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam!
Piotr Serwin
l...@n...pl

2. Data: 2003-03-22 18:51:16

Temat: Odp: Prosze o pomoc
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Serwin <l...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5i8qa$hdl$...@n...news.tpi.pl...

> Czy w/w objawy mogą mieć coś wspólnego z odniesionym urazem ?

Moga.

> Co teraz powinienem zrobić ?

Do lekarza. W miare mozliwosci szybko. Opowiedziec to, co tu napisales,
dostaniesz prawdopodobnie skierowanie do neurologa (nijak nie umiem sobie
przypomniec, czy do neurologa trzeba sierowanie, ale chyba tak.)

Do jakiego lekarza się zgłosić ? Jakie badania
> wykonać ?

O tym juz zadecyduje lekarz. Jak pisalem: idz do niego najszybciej jak
mozesz.

pzdr
W.

3. Data: 2003-03-23 07:39:20

Temat: Re: Prosze o pomoc
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Mar 2003, Piotr Serwin wrote:

> [...]
> "plątać mi się język".To co mówie staje się wtedy niezrozumiałe.Wygląda to

natychmiast do lekarza!!!!!

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Co jest...
Blizny po trądziku
polimery stosowane w medycynie...??
do oceny
WiseMan czy mozesz przestac mnie spamowac !!!!