bardzo dawne złamanie

1. Data: 2003-03-22 21:47:16

Temat: bardzo dawne złamanie
Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dzieciństwie, jakies18 lat temu złamałam czwarty palec u nogi.
Jako, ze byłam wstydliwym dzieckiem nikomu sie nie przyznałam
i kustykając przeczekałam az palec sie sam zrósł. Zrósł sie oczywiście
krzywo na stawie mam duze zgrubienie i nie zgina sie. Szczerze mówiąc
wtedy nawet nie zdawałam sobie sprawy, ze jest to złamanie.
Ale ostatnio bardzo mi przeszkadza ten palec. Wydoroslałam i zamiast
butów z szerokimi wygodnymi noskami zaczęłam nosic buty "w szpic" ;).
Czy jest jakaś możliwość by przywrócić go do normalnego stanu?? Boje
sie wszelkich interwencji chirurgicznych.

iza

2. Data: 2003-03-23 07:56:38

Temat: Re: bardzo dawne złamanie
Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyprostowanie pewnie jest możliwe, ale zginać się nie będzie.foma

czerwony nos
Chloramphenicol - oczy
Prosze o pomoc
Co jest...