LACRIMAL dziala :)

1. Data: 2003-03-23 00:07:13

Temat: LACRIMAL dziala :)
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za pomoc,uczucie rolet na oczach zwijajacych sie z opoznieniem
minelo, zakraplalem tylko trzy razy w ciagu 2 dni i jest okey.
Mam tylko pytanie czy czeste zakraplanie tymi kroplami niedoporowadzi po
jakims dluzszym czasie do "uzaleznienia" moich oczu od tego?(oczy przestana
produkowac swoje lzy)?

2. Data: 2003-03-23 00:31:32

Temat: Re: LACRIMAL dziala :)
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 23.03.2003 o 1:07 ) wookash napisał:

> Mam tylko pytanie czy czeste zakraplanie tymi kroplami niedoporowadzi po
> jakims dluzszym czasie do "uzaleznienia" moich oczu od tego?(oczy przestana
> produkowac swoje lzy)?

Ja miałem tygodniową kuracje, po której bez żadnych problemów odstawiłem
kropelik.

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

3. Data: 2003-03-23 10:59:44

Temat: Odp: LACRIMAL dziala :)
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja miałem tygodniową kuracje, po której bez żadnych problemów odstawiłem
> kropelik.
czyli co ? mam zakraplac przez kilka dni nawetjaknic nieczuje złego?

4. Data: 2003-03-23 17:33:12

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wookash" <t...@e...net> napisał w wiadomości
> czyli co ? mam zakraplac przez kilka dni nawetjaknic nieczuje złego?

Ciesze sie, ze pomoglo:-)
nie odstawiaj go, tylko mozesz zmniejszyc czestotliwosc i kropic w
zaleznosci od dnia - raz czesciej a raz rzadziej - ale pozostan conajmniej
na 3x/dz a przy kompie czesto. Mozesz uzywac stale nawet 5 lat:-) - nie
spowoduje zaburzec produkcji lez.

casus

bardzo dawne złamanie
czerwony nos