Odżywka do włosów bez spłukiwania

1. Data: 2005-10-22 17:42:59

Temat: Odżywka do włosów bez spłukiwania
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam włosy suche, raczej matowe i w tej chwili wypadające. Czy któraś z Was
może mi polecić odżywkę, która daje jakikolwiek pozytywny efekt? Ostatnio
używalam Gliss Kura z jedwabiem - bez rewelacji. Ma ktoś coś sprawdonego?

Pozdrawiam
M.

1. Data: 2005-10-23 12:47:27

Temat: Re: Odżywka do włosów bez spłukiwania
Od: "Kamcia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobra jest, przynajmniej dla mnie, odżywka L'oreala do włosów
farbowanych lub z pasemnkami.
Polecam
Kama

1. Data: 2005-10-23 13:15:14

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> używalam Gliss Kura z jedwabiem - bez rewelacji. Ma ktoś coś sprawdonego?

Szampon i odżywka Dercos Vichy (polecana dla łysiejących też). Do tego
tabletki tej firmy inneov tez tej firmy. Troche drogo, ale się opłaca.
ff

1. Data: 2005-10-24 08:55:06

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona napisał(a):

> Szampon i odżywka Dercos Vichy (polecana dla łysiejących też).

IHMO nie polecam. Stosowalam i nie pomoglo. Byc moze zalezy na jakim
tle wypadaja wlosy.
Do tego
> tabletki tej firmy inneov tez tej firmy. Troche drogo, ale się opłaca.

Jak dlugo stosowalas te tabletki ?

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-10-24 09:48:53

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamcia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo dobra jest, przynajmniej dla mnie, odżywka L'oreala do włosów
> farbowanych lub z pasemnkami.
> Polecam
> Kama

Hmm nie mam wlosów farbowanych ani pasemek....
Mozna ja kupic w drogerii czy tylko w sklepie L'oreala?
Dzieki

M.

Strona z przepisami na kosmetyki (angl.)
Re: Hello, poszukuje czasposma Elle
Ciuszki na fitness (wroc)
Masażer-pas??
Effaclar czy Normaderm