Ogolilam głowę!!! Nowe, inne życie. Dość ukrywania.

1. Data: 2003-12-21 10:28:32

Temat: Ogolilam głowę!!! Nowe, inne życie. Dość ukrywania.
Od: "securitate" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie.
Mam 22 lata od 2 lat choruje na zw lysienie plackowate. Dokładnie łysienie
węzykowate. Stopniowo zaczelam tracic włosy w okolicach potylicy i na
skroniach. Choroba ma nieznane podłoże, podejrzewa się że autoimmunologiczne.
Ale nie chce Was zanudzać medycznymi terminami. W moim przpadku leczenie nie
przynosi żadnych rezultatów.
Ech, ile ja się nacierpiałam z powodu mojej biednej gółowki. W jakie depresje
wpadałam, jakie miałam załamania. Jakie histerie.
Dotychczas zaczesywałam włosy. No i sporadycznie zdejmowałam chustkę.
Pare dni temu powiedzialam sobie dość. Kurna to nie moja wina. Przeciez to
tylko włosy. Nic mnie ludzie nie obchodzą.
W czwartek ogoliłam się na łyso!!!
Długo do tego dojrzewalam. Oj długo. Ale teraz czuje sie wreszcie wolna. Nie
musze sie martwic o to czy dokładnie wszystko zasłonietę. Nie ma problemu.
O ile choroba sie nie cofnie, mam zamiar z łysą glacą przejśc dumnie przez
zycie.
Łyse jest piekne!!! Inne ale piekne!!!
Juz zrobilam furore w akademiku ;-)
A teraz jade na swieta o domu. Zobaczymy co sie bedzie działo.
Narazie jestem niesamowicie podniecona moja łsą głową.
Do twarzy mi w gołej głowie. Mam zgrabna czaszkę, podłuzna twarz.
Łysa dziewczyna może sie podobać, nie?
Teraz przynajmniej nie widac że jestem chora, wyglada to na.... fanaberie,
pewien styl. Do twarzy mi w gołej głowie. Mam zgrabna czaszkę, podłuzna twarz.

Pozdrawiam serdecznie
Łysa śpiewaczka

1. Data: 2003-12-21 11:17:22

Temat: Re: Ogolilam głowę!!! Nowe, inne życie. Dość ukrywania.
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Dec 2003 10:28:32 +0000 (UTC), "securitate"
<s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

>Pozdrawiam serdecznie
>Łysa śpiewaczka

Zaśpiewaj nam coś. :-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-21 12:41:15

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O ile choroba sie nie cofnie, mam zamiar z łysą glacą przejśc dumnie przez

Nie dziwię się:-) Mi się strasznie łyse głowy podobają, gdybym miała
odpowiedni kształt czaszki (tzn. taki, jak mi się podoba, np. taki jak Skunk
Anansie) zgoliłabym się już dawno, mimo że problemów z włosami nie mam:-)
Także moim zdaniem świetne posunięcie z Twojej strony:-) Jak dla mnie, łyse
głowy są bardzo sexy:->

pzd. Wiedzma

1. Data: 2003-12-21 12:47:00

Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Do twarzy mi w gołej głowie. Mam zgrabna czaszkę, podłuzna twarz.

I dobze :), bo to w ludziach najfajniejsze - roznice

1. Data: 2003-12-21 14:03:25

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"securitate" w wiadomości news:bs3skg$s27$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

> W czwartek ogoliłam się na łyso!!!

:-)

> Łyse jest piekne!!! Inne ale piekne!!!

Ostatnio ogladalem pewien film. Byla tam pewna dziewczyna. Najbardziej
podobala mi sie na koncu, gdy pokazala sie wlasnie z ogolona glowa :-)
Niektorym to faktycznie pasuje. A tym, ktorym nie pasuje... nie pasuje
tylko w moim odczuciu ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-12-21 14:33:16

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" w news:790buv4940d4ofptqsff9mvrc39jpjtk55@4ax.com...
/.../

> Zaśpiewaj nam coś. :-)

Przecież samo to, co nam Askuracyjka :). zaśpiewała tuż powyżej,
jest czymś przepięknym. Zgoda na siebie, w postaci takiej jaką jesteśmy,
to wstęp do zgody na innych - takimi jakimi są.
[Pod warunkiem, ze są sobą a nie plagiatami złodziejskimi - jak tutejszy
sproszkowany ;) - (Ty to masz dobrze Amnesyjny z tym plonkiem ;))).]

> Amnesiak

Czas odświeżyć Wybrane Posty.... ;).

pozdrawiam Śpiewaczkę też!!

All

1. Data: 2003-12-21 16:30:54

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"securitate" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> O ile choroba sie nie cofnie, mam zamiar z łysą glacą przejśc dumnie przez
> zycie.

Wszsytkie dziewczyny na chemoterapii sa z toba! Ja,wprawdzie, wlosow nie
stracilam,ale bylam gotowa tak wlasnie postapic w razie co - nie zadne
peruczki, chusteczki - ale zupelnie saute!;)

A te, ktore zalegaja na podobna do twojej przypadlosc? Wiesz, ilu pomoglas
taka decyzja? Ile innych bedzie moglo uwolnic sie od znanej ci udreki, idac
twoim sladem?

Pamietasz Sinehad O'Connor? Moim zdaniem, wyglada duzo gorzej z juz
odrosnietymi wlosami. Sa kobiety, ktorym gladka glowa wyjatkowo pasuje, ty,
pewnie, jestes jedna z nich.

Kaska

1. Data: 2003-12-21 17:28:41

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamietasz Sinehad O'Connor? Moim zdaniem, wyglada duzo gorzej z juz
> odrosnietymi wlosami. Sa kobiety, ktorym gladka glowa wyjatkowo pasuje,
ty,
> pewnie, jestes jedna z nich.

zgadzam sie w zupelnosci:-) np. Skunk Anansie czy Signourey Weaver w którejś
częsci obcego, i inne, których nie pamietam w tej chwili;-)

pzd. Wiedzma

1. Data: 2003-12-21 19:24:12

Od: " " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam sie w zupelnosci:-) np. Skunk Anansie czy Signourey Weaver w którejś
> częsci obcego, i inne, których nie pamietam w tej chwili;-)

Witam wszystkich!!!
Dzieki za miłe słowa ;-) Tego mi właśnie było trzeba :-D

Signourey Weaver łysa była oczywiscie w trzeciej części Obcego. Oczywiście
Sinead O'Connor i Skunk Anansie z tych bardziej znanych. A i jeszcze Demi
Moor w filmie GIJane. Na naszym polskim podwórku to Kora przez jakis czas
była łysa. Z innych znanych to np księzna Monaco (ale nie pamietam która).
Jeszcze parę kobiet by się znalazło. Na zachodzie to podbno coraz bardziej
popularne, no bo i moja choroba zbera żniwo :-(

Ale ja nie o tym miałam. Chciałam napisać że wreszcie czuje sie świetnie.
Czuje sie wolna. Moge byc sobą. Nie przejmować sie tym co na głowie. Zawsze
sie czulam jakos tak niechlujnie. Ja wiem że może to trudno zrozumieć. Ale
teraz jest extra. Jak bym sie nawdychała głupiego Jasia. Zawsze byłam spieta,
znerwicowana, co chwile latałam do łazienki do lustra sprawdzac czy na głowie
wszystko ok. A teraz? Teraz śmieje sie jak głupia.
To lepsze od wszelkich kuracji psychologicznych. Co prawda nie obnoszę się
nachalnie z moja łysiną (ta jesienna pogoda). Do chustki na głowie
przyzwyczajałam sie od dawna, ale teraz nie musze sie przejmowac jej
poprawianiem, i tego co pod nią. Co prawda troche mnie peszy jak ludzie się
za mna ogladają. Ale musze do tego przywyknąć. Ogolnie jest nieźle. Po
akademiku latam z gołą głową.
Rodzine już ostrzegłam telefonicznie. Szczerze mowiąc to nie powinni miec mi
za złe. Cienkie włosy zaczesywane na łysawe miejsca nie wygladały najlepiej.
A teraz? Teraz podobam sie sobie!!!!

Sorrki że Wam to pisze, ale...ale dlaczego mam Wam nie pisac że sie świetnie
czuję?

Pozdrawiam
Łysa Śpiewaczka

p.s. tylko musze ją czesto golić, na oko to tak ze dwa razy w tygodniu, ech
trzeba sie bedzie bawić - ale te problemy chyba nie na tą grupę ;-)

1. Data: 2003-12-21 19:24:29

Od: "securitate" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

p.s. tylko musze ją czesto golić, na oko to tak ze dwa razy w tygodniu, ech
trzeba sie bedzie bawić - ale te problemy chyba nie na tą grupę ;-)

Puknij się w głowę głupcze. re: :)
muzyka a pora roku?
Listy od bylej :)
Re: Czy ktos zna psychologa w Poznaniu...
Książki dla trudnych dzieci