Ogrod Basi Kulesz

1. Data: 2001-11-05 08:43:18

Temat: Ogrod Basi Kulesz
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Najnowsze zdjeica z ogrodu Basi mozna zobaczyc na stronie grupy:
http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/2001/

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2001-11-05 11:45:12

Temat: Re: Ogrod Basi Kulesz
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> Najnowsze zdjeica z ogrodu Basi mozna zobaczyc na stronie grupy:
> http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/2001/

To się (przynajmniej u mnie ) nie ładuje!
:-((((((((((((((((((((
Janusz

3. Data: 2001-11-05 16:38:55

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Eeee cos tam nie tak z Twoim kompem... u mnie sie laduje.

4. Data: 2001-11-05 18:08:16

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też widać, otworzyly sie nawet dosc szybko - oprocz jednego.
Basiu, ciekawa jestem, zlikwidowalas tego krasnala, czy zostal w tych
tujach?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Rafal Wolski napisał(a) w wiadomości: <9s6gjm$n3j$2@news.tpi.pl>...

5. Data: 2001-11-05 18:10:42

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> Najnowsze zdjeica z ogrodu Basi mozna zobaczyc na stronie grupy:
> http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/2001/

To się (przynajmniej u mnie ) nie ładuje!
:-((((((((((((((((((((
Janusz

Laduje sie, laduje,zaitrygowala mnie figa ,chyba nie powiesz ze owocuje :-)
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

6. Data: 2001-11-06 11:20:01

Temat: Re: Ogrod Basi Kulesz - chcę go widzieć!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> Eeee cos tam nie tak z Twoim kompem... u mnie sie laduje.

Co to jest komp?
Żebym wiedział z czym jest nie tak , to może coś bym poradził.

I smutno mi bo ogród Basi chcę widzieć koniecznie!!!!!
Tymczasem zarówno klikajšc w podany link czy też probujšc wejść do Basi
ogrodu ze strony grupy pokazuje mi się coś czego kompletnie nie rozumiem
bo to pewnie po murzyńsku (jak mawiał nieodżałowanej pamięci Pan Buszek
- słyszł ktoś o Nim, pamięta Go ktoś?)
A wyglšda to tak:
Not Found. The requested URL/b_kulesz/styl.css was not found on this
server.
Nic z tego nie rozumiem, bo razu jednego, dawno temu, w szkole, gdy
nieopatrznie zajšłem sie tym co w klasie - doszło do mnie coś takiego:
niech narodowie wżdy postronni znajš... itd.
A ja chcę widzieć ogród Basi! Z czystego masochizmu! Żebym wiedział
czego zazdrościć!
Jerzy! Pomóż!
Pozdrawiam :-))))
Janusz

7. Data: 2001-11-06 11:29:12

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> A wyglšda to tak:
> Not Found. The requested URL/b_kulesz/styl.css was not found on this
> server.
Niestety, to chyba efekt terrorystycznych praktyk Billa G.
U mnie przeglądarka Netscape melduje to samo.
Trzeba zacisnąć zęby i uruchomić Internet Explorera.
Krzysztof

8. Data: 2001-11-06 12:45:41

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisal:

> Niestety, to chyba efekt terrorystycznych praktyk Billa G.
> U mnie przeglądarka Netscape melduje to samo.
> Trzeba zacisnąć zęby i uruchomić Internet Explorera.

Zgadza się, explorer widzi. Jakim narzędziem strona jest
przygotowana? Pytam, żeby przypadkiem takowego nie używać :-)

Krycha&Co(ty)

9. Data: 2001-11-06 13:20:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz napisał(a) w wiadomości: <9s6ldj$b2n$1@news.tpi.pl>...
>U mnie też widać, otworzyly sie nawet dosc szybko - oprocz jednego.
>Basiu, ciekawa jestem, zlikwidowalas tego krasnala, czy zostal w tych
>tujach?

Jak się przyjrzeć, to jest. Do dzisiaj. Wciąż nie mogę jakoś złapać za tę
siekierę. Ale może wiosną...:-))))

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2001-11-06 13:21:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...

>To się (przynajmniej u mnie ) nie ładuje!
>:-((((((((((((((((((((
>Janusz
>
>Laduje sie, laduje,zaitrygowala mnie figa ,chyba nie powiesz ze owocuje :-)

Niestety nie, chociaż ktoś na grupie (Majka chyba?) obiecywał kiedyś
sadzonkę owocującej figi. Z mojej co najwyżej mogłabym szyć gustowne
spódniczki:)

Pozdrawiam, Basia.

uprawa grzybów
Trawa? Przygotowanie ziemi?