Ogród botaniczny w Warszawie??

1. Data: 2005-05-19 20:45:19

Temat: Ogród botaniczny w Warszawie??
Od: "Maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w Warszawie jest ogrod botaniczny? Jutro bede w stolicy i bede mial
troche wolnego czasu i chcialbym zobaczyc jakies ciekawe miejsca z ladnymi
roslinkami. Mozecie mi cos polecic

pozdr. Maciek

2. Data: 2005-05-19 20:56:21

Temat: Re: Ogród botaniczny w Warszawie??
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:
> Czy w Warszawie jest ogrod botaniczny? Jutro bede w stolicy i bede
> mial troche wolnego czasu i chcialbym zobaczyc jakies ciekawe miejsca
> z ladnymi roslinkami. Mozecie mi cos polecic
>
> pozdr. Maciek

Jest w Powsinie, teraz kwitną różaneczniki
widok przepiekny, nie będziesz żałował!

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

3. Data: 2005-05-19 21:58:55

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" napisał:
> Jest w Powsinie, teraz kwitną różaneczniki
> widok przepiekny, nie będziesz żałował!

W samym miescie tez jest - kolo Lazienek ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernakca

jesiony
Interesujące oświetlenie ogrodu