Oko

1. Data: 2010-08-28 20:02:40

Temat: Oko
Od: "kacha" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam taki niby problem. Co jakis czas zdarza mi się, że jak przycisnę
sobie oko, nawet lekko, np. oprę głowę o rękę próbując zasnąć w samochodzie
;) to potem bardzo kiepsko widzę na to oko, wszystko jest strasznie rozmyte
jakbym miała wadę -20 ;/ Pierwszy raz mi się to zdarzyło jakies 3 lata temu
podczas właśnie spania w takiej pozycji w aucie, że opierałam się policzkiem
o coś tam. Po obudzeniu się niemal nic nie widziałam na to oko, byłam
przerażona, i dopiero po ok. 40 minutach wszystko wróciło do normy. Od
tamtego dnia zdarzyło mi się to wieeeele razy, i niemal zawsze jest to to
samo oko, prawe - drugiemu zdarzyło się to może raz albo dwa...? Jeśli w
ogole. Byłam u okulisty, ponoć wszystko ok. A mnie to męczy - czy może to
być oznaka, że cos sie dzieje niedobrego w oku? Mam to dopiero od trzech
lat, wcześniej nie miałam ani razu.

Pozdrawiam!

2. Data: 2010-08-29 17:52:41

Temat: Re: Oko
Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być oznaka, że cos sie dzieje niedobrego w oku? Mam to dopiero od trzech

Prosze uwazac na oczy podczas uprawiania seksu w szoferce. Jest tam duzo
niebezpiecznych dla oczu (urazowosc!) dzwigni i wystajacych przedmiotow.
Prosze tez starac sie wybierac ciezarowki z kabina z miejscem do spania - wtedy
nie powinno dochodzic do urazu oka podczas wykonywania ruchow frykcyjnych przez
partnera.

Ponadto cos ponadczasowego: zawsze uzywac prezerwatyw!

Strachu S.

poza norma badania krwi
Jak to mozliwe?
Re: 2012 rok to NIE koniec swiata: lawinowe ostatnio nasilanie sie trzesien ziemi, powodzi i innych naturalnych katastrof wcale NIE oznacza iz w 2012 nastapi "koniec swiata"
Krew z nosa
Prośba o objaśnienie wyniku badania RTG kręgosłupa