Okres połogu.

1. Data: 2001-02-03 09:16:04

Temat: Okres połogu.
Od: "Mariusz" <m...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Dwa tygodnie temu przyszedł na świat nasz synek. Żona karmi go piersią, ale
robią się jej zastoje pokarmu. Od tygodnia używaliśmy metod domowych tzn
kapusta, lód, odciąganie. Uważam że nie przynosło to oczekiwanego
rezultatu.Żona miała co chwila gorączke dochodzącą do 40,5 C drgawki i
ogólne zmęczenie. Powiem szczerze ja już jestem wyczerpany to sytuacją a
żona tym bardziej. Czy są jeszcze jakies inne sposoby?

Pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2001-02-03 10:02:22

Temat: Re: Okres połogu.
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <m...@t...ja> skrev i meddelandet
> [...]
> ogólne zmęczenie. Powiem szczerze ja już jestem wyczerpany to sytuacją
> żona tym bardziej. Czy są jeszcze jakies inne sposoby?

Jesli jest goraczka do 40 stopni to trzeba szybko udac sie do lekarza!
Najlepiej, do szpitala polozniczego!
Przyczyna moze byc nieprawidlowe przystawianie dziecka do piersi.

Poza tym, zapraszam do pl.soc.dzieci. Na priva wysylam Ci poradnik
laktajcyjny.

magda

3. Data: 2001-02-03 10:39:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Feb 2001, Mariusz wrote:

> kapusta, lód, odciąganie. Uważam że nie przynosło to oczekiwanego
> rezultatu.Żona miała co chwila gorączke dochodzącą do 40,5 C drgawki i

jaknajszybsze zgloszenie sie do lekarza - mysle, ze czekanie
az zona zejdzie z tego swiata nie jest dobrym sposobem

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]