Okres za wcześnie?

1. Data: 2003-08-13 20:23:19

Temat: Okres za wcześnie?
Od: "MariaZet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Moja dziewczyna przyjmuje pigułki. Zostala jej właśnie dzisiaj
ostatnia pigulka i ni stąd ni zowąd dostała okresu z samego rana. Nadmienię
tylko że poszła do pracy od początku sierpnia. Czy może to być spowodowane
stresem nowej pracy?

--
Pozdrawiam Marian Zet

2. Data: 2003-08-14 11:07:11

Temat: Re: Okres za wcześnie?
Od: "Kripi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MariaZet" <m...@p...onet.pl> napisał
> [...]
Nadmienię
> tylko że poszła do pracy od początku sierpnia. Czy może to być spowodowane

Lepiej ze dostala go wczesniej, niz.... miala go nie dostac wcale.
Pozatym tabletki moga czasem powodowac plamienia w czasie cyklu.

Kripi

Cytotec w globulkach?
PSORIASIS - czym leczyć ?
Regulon