Okulary do komputera

1. Data: 2007-03-20 09:41:37

Temat: Okulary do komputera
Od: MATEOh <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcialem sie dowiedziec czy noszac okulary z reflexem chronie moj wzrok
przed promieniowaniem monitora komputerowego. Pracuje duzo przy
komputerze i zauwazylem ze troszeczke pogorszyl mi sie wzrok. Czy
okularami moge zapobiec psuciu sie wzroku?

2. Data: 2007-03-20 16:07:07

Temat: Re: Okulary do komputera
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie możesz zapobiec nosząc okulary z antyreflexem.
Każde szkło pomiedzy ekranem (czy innym obiektem) a okiem psuje obraz a nie
poprawia go, oczywiście wyłączając szkła korekcyjne przy wadzie wzroku lub
sytuacje jasnego obiektu typu płomień palnika spawalniczego
Jacek

3. Data: 2007-03-20 16:53:26

Od: "adam90" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Mar, 10:41, MATEOh <m...@w...eu> wrote:
> [...]
> komputerze i zauwazylem ze troszeczke pogorszyl mi sie wzrok. Czy
> okularami moge zapobiec psuciu sie wzroku?

Hej!

Jak dla mnie (jestem komputerowcem), żeby zapobiec psuciu się wzroku,
powinieneś zwiększyć odświeżanie monitora i zadbać o to, że by na
ekranie monitora nie było odbić światła (każdy inny komputerowiec ci
to powie ;)). Serio! Zrób an kompie tak:

Prawe kliknięcie na pulpit > Właściwości > Ustawienia > Zaawansowane >
Monitor i tam, gdzie pisze "Odświerzanie" wybierz 85hz, albo najlepiej
100hz.

Badanie nasienia
Łódź, USG, grubość ścian jelit?
interpretacja wynikow ciąży