Okulary na głowie (na włosach)

1. Data: 2003-07-17 09:04:50

Temat: Re: Okulary na głowie (na włosach)
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bf5nt1$32u$1@news.onet.pl...
> eTaTa:
>
> Raczej: pierduo-logii. :)))

To to samo. Tylko inny fackulted.:-))

> A co 'zwiastuje' spinka we wlosach? To samo? ;)

Spinka we włosach - niech zajrzę, chwiluna - piękna i młoda będziesz,
jak się spinką nie zadrapiesz! :-)))

ett

1. Data: 2003-07-17 11:08:43

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Spinka we włosach - niech zajrzę, chwiluna - piękna i młoda
> będziesz, jak się spinką nie zadrapiesz! :-)))

Heh, z tego ze na wszystko masz odpowiedz nie mozna wnosic
ze na wszystko masz _wlasciwa_ odpowiedz. :)

A gumka? - co oznacza. ;D

Czarek

1. Data: 2003-07-17 11:24:34

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet"

> Heh, z tego ze na wszystko masz odpowiedz nie mozna wnosic
> ze na wszystko masz _wlasciwa_ odpowiedz. :)
>
> A gumka? - co oznacza. ;D

Gumka - rozdział twardy, oprawa pierwsza - niechże zaglądnę.
Gumka - we włosach - kłopoty z dziećmi. Wskazania. Zdjąć gumkę.
Przeciwwskazania. Nie zdejmować poniżej 15tego roku życia.
:-)))

A mam jakąkolwiek i kiedykolwiek?
Nie.

Ale to ja wiem i Ty i może jeszcze Zdzisek.
A teraz trza odpowiadać - i to sprytnie.

ett

1. Data: 2003-07-17 12:00:36

Od: Gandalf <g...@i...to> szukaj wiadomości tego autora

WOJTEK Z. napisal(-a):

> Moja dziewczyna nosi okulary na głowie (na włosach). Podobno jest to cecha
> władczych despotek. Czy ktoś ma takie obserwacje spośród swoich znajomych?

Ja nosze okulary na nosie.Jaka ceche to oznacza?Zaczalem sie niepokoic.. 8=)

--

-<gAnDaLf>-<GG 1836515>-
::. Będzie z tego kura jak krowa.Tak mi .::

1. Data: 2003-07-17 12:46:06

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a Ty nie grywasz ?

ett

1. Data: 2003-07-17 20:23:30

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gandalf napisał:

> Ja nosze okulary na nosie.Jaka ceche to oznacza?Zaczalem sie niepokoic.. 8=)

Znałem jednego takiego, który nosił zerówki, żeby dodać sobie powagi
[posłuchu itd.]. Śmiesznie mu to wychodziło. :)

Flyer

Rolfing - zrodla po polsku - gdzie?
seronil
Głupie mrówki czyli Terapia Gestalt