Okulistyka - 2 konkretne pytania (chyba nie było)

1. Data: 2004-01-13 19:19:32

Temat: Okulistyka - 2 konkretne pytania (chyba nie było)
Od: "Batoni" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Grupowiczów!

Bardzo proszę o odpowiedź na dwa pytania:

1. Czy ktoś z Was stosował preparat VITAVISION i czy polecacie go osobie
krótkowzrocznej, bardzo aktywnej psychoruchowo w wieku 26 lat (jestem
nauczycielem wychowania fizycznego)?

2. Czy można bez narażania na komplikacje nosić soczewki kontaktowe
3-miesięczne, dwunastogodzinne na przykład 6 miesięcy ale tylko 6 godzin
dziennie?

Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi i sugestie.

Pozdrawiam
Batoni

2. Data: 2004-01-13 20:06:07

Temat: Re: Okulistyka - 2 konkretne pytania (chyba nie było)
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bu1gj2$mse$...@n...news.tpi.pl,
Batoni <b...@p...pl>:

> [...]
> osobie krótkowzrocznej, bardzo aktywnej psychoruchowo w wieku 26 lat
> (jestem nauczycielem wychowania fizycznego)?

Przyjmowanie tego preparatu jest bez znaczenia, jesli sie wlasciwie
odzywiasz. Skoro jestes nauczycielem wf, to zakladam, ze wiesz, czego wiecej
masz spozywac przy roznych trybach aktywnosci fizycznej.

> 2. Czy można bez narażania na komplikacje nosić soczewki kontaktowe
> 3-miesięczne, dwunastogodzinne na przykład 6 miesięcy ale tylko 6
> godzin dziennie?

Nie, soczewki 3-miesieczne mozna uzywac do 3 miesiecy, nawet jak wkladasz je
raz na 3 dni. Jak slusznie zauwazyles, niestosowanie tego rezimu zwieksza
ryzyko groznych komplikacji.

> Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi i sugestie.

Uprzejmie prosze!

P.S. nie jestem lekarzem

--
Robert

3. Data: 2004-01-14 20:00:25

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
je
> raz na 3 dni. Jak slusznie zauwazyles, niestosowanie tego rezimu zwieksza

A ja potwierdzam to, co napisal Robert.

casus
spec. ch. oczu

Zmiany leukomalacyjne (?)