Oleander

21. Data: 2008-11-07 12:46:52

Temat: Re: Oleander
Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i na listkach pojawiły sie jakieś zgrubienia brązowe , podobno choroba
> gzrybiczna???

>No, żeby tylko nie tarczniki :-(

No nie wiem, ale walczę jak i czym mogę, choć ostrożnie!
Chciałbym,żeby przeżył tę walkę ;-)
Ma piękne liście i puszcza śliczne młode listki :-)))
Pozdrowiam!

22. Data: 2008-12-20 18:16:01

Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do mojego oleandra po przejściach, to po zastosowaniu kuracji ma się
dobrze!
Puszcza ładne nowe listki, rośnie ładnie, więc jestem pełen nadzieji,że
będzie duży i piękny.
Będę go rozmnażał wiosną bo będzie z czego ciąć szczepki :-)
Pozdrawiam i dziękuję za poprzednie rady i uwagi!

23. Data: 2008-12-20 18:25:45

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponury Jacek pisze:
> [...]
> Będę go rozmnażał wiosną bo będzie z czego ciąć szczepki :-)
> Pozdrawiam i dziękuję za poprzednie rady i uwagi!

ale kog to ty matkojebco interesuje???

24. Data: 2008-12-21 22:55:27

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:

> ale kog to ty matkojebco interesuje???

Znowu nie ja to pisałam.
Jak się takiego intruza pozbyć?

Pozdrawiam Krycha.

25. Data: 2008-12-22 08:54:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 23:55:27 +0100, Krycha napisał(a):

> Znowu nie ja to pisałam.
> Jak się takiego intruza pozbyć?
>
> Pozdrawiam Krycha.

Nie reagując. Przecież każdy pozna, że to nie Ty pisałaś, a kiedy
reagujesz, wtedy to-to ma radochę.

26. Data: 2008-12-22 19:01:22

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie reagując. Przecież każdy pozna, że to nie Ty pisałaś, a kiedy
> reagujesz, wtedy to-to ma radochę.

Nie chciałabym, aby ktoś uwierzył, że ja takie bzdury piszę.

Pozdrawiam Krycha.

27. Data: 2008-12-22 19:28:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 23:55:27 +0100, Krycha napisał(a):

> Nie chciałabym, aby ktoś uwierzył, że ja takie bzdury piszę.
>
> Pozdrawiam Krycha.

Ale czym się martwisz? Najwyżej wyjdziesz na wyluzowaną kobitkę, lubiąca
nietypowy seks ;)

Rośliny pnące na płot
Zimozielony bluszcz...albo coś
Jaka to choroba czereśni ...
Pytanie do posiadającychtrójlisty
Jak zabezpieczyc sie przed kradzieżą iglaków (i innych roslin)?