OligoVital

1. Data: 2003-05-25 15:11:13

Temat: OligoVital
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
czy ktoś czegoś używał z tej serii??
żel do mycia? kremik na dzień?
jak wrażenia? warto kupić?

1. Data: 2003-05-25 17:20:18

Temat: Re: OligoVital
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:baqp4d$57d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> czy ktoś czegoś używał z tej serii??
> żel do mycia? kremik na dzień?
> jak wrażenia? warto kupić?

Ja właśnie wczoraj wieczorem posmarowałam się próbką kremu na noc. Wydał mi
się bardzo fajny, no i ten zapach, naprawdę jak perfumy. Jakoś mi się tak
skojarzył z moim Jadore. Kremik się szybko wchłonął, także nie miałam obaw,
żego wetrę w poduszkę, a twarz była naprawdę gładka i mięciutka. Genralnie
po razie pozytywne wrażenia, mam jeszcze jedną próbkę, przyznam szczerze, że
nabrałam ochoty na ten krem. O żelu chyba kiedyś pisała Kruszynka i też się
nad nim zastanawiam, jak mi się skończy to co teraz mam.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-05-26 06:39:29

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
>O żelu chyba kiedyś pisała Kruszynka i też się
> nad nim zastanawiam, jak mi się skończy to co teraz mam.

Tak, pisalam i musze powiedziec, ze zel jest swietny. Mam tez tonik i jestem
cala w ochach i achach (zapach!!! swiezosc!!!). Mam teraz zgryz, bo gdy mi
sie juz skonczy moj aktualny krem, chcialam sobie kupic z folacyna Ireny
Eris, a teraz spotkalam sie z ta seria :) Co wybrac?? Osiolkowi z zloby dano
;))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "