Olsztyn???

1. Data: 2004-02-18 11:10:29

Temat: Olsztyn???
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w niedzielę na dwa dni jadę w sprawie służbowej do Olsztyna no i wiem a może
raczej podejrzewam że będę miała wolny wieczór poniedziałkowy - czy są osoby
chętne do spotkania się w tym czasie :) ??

Jeżlei nie to poproszę o namiary na fajne miejsca w mieście do których warto
zajrzeć :) Dziękuję

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-02-19 12:00:20

Temat: Re: Olsztyn???
Od: "kroowka" <k...@t...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chętne do spotkania się w tym czasie :) ??
>
> Jeżlei nie to poproszę o namiary na fajne miejsca w mieście do których

Zgłasza sie Olsztyn :)
Po południu sie odezwę bo teraz mam urwanie głowy w pracy.
--
, , Olcia - kroowka
()'.".'() Olsztyn

czemu nie widze maili swoich ej no !