Opalanie w solarium

1. Data: 2003-09-02 16:57:19

Temat: Opalanie w solarium
Od: "Inetcash" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytania ... czy w solarium powinienem otrzymac jakies ochronne okulary
w trakcie opalania? Czy 10 minut na poczatek to nie za duzo? Jak czesto
powinienem uczeszczac do solarium i jak dlugo sie opalac, aby sobie nie
zaszkodzic? [bo Panie prowadzace gabinet jakies takie niezbyt chetne do rozmow
:))] ...

IC

2. Data: 2003-09-02 17:00:35

Temat: Re: Opalanie w solarium
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj2i7b$hp8$...@n...news.tpi.pl,
Inetcash <i...@N...pl>:
> Czy 10 minut na poczatek to nie
> za duzo? Jak czesto powinienem uczeszczac do solarium i jak dlugo sie
> opalac, aby sobie nie zaszkodzic?

Najlepiej w ogole nie uczeszczac.
Dodatkowo zaoszczedzisz pieniadze.

--
Robert

3. Data: 2003-09-02 17:15:18

Od: "Inetcash" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert < u...@o...pl > news:bj2ibj$h04$1@topaz.icpnet.pl :

> Najlepiej w ogole nie uczeszczac.
> Dodatkowo zaoszczedzisz pieniadze.

niby prawda ... aczkolwiek nie zawsze mozna jezdzic nad morze lub wysiadywac "na
sloncu" ... a opalone jest ladniejsze od bladego ;)

IC

4. Data: 2003-09-02 17:30:03

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj2j95$lsv$...@n...news.tpi.pl,
Inetcash <i...@N...pl>:
> Robert < u...@o...pl >
> news:bj2ibj$h04$1@topaz.icpnet.pl :

> niby prawda ... aczkolwiek nie zawsze mozna jezdzic nad morze lub
> wysiadywac "na sloncu" ... a opalone jest ladniejsze od bladego ;)

Ale - nawet jak nie dostaniesz raka, czego nie zycze - w pozniejszym wieku
nie bedzie ladniejsze, bo tak traktowana skora straci szybciej elastycznosc
i bedzie sie bardziej marszczyc.

Sa jeszcze kremy brazujace i nowoczesne samoopalajace, oba IMHO
bezpieczniejsze od solariow.

--
Robert

5. Data: 2003-09-02 18:01:31

Od: "Grabarz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inetcash" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wysiadywac "na
> sloncu" ... a opalone jest ladniejsze od bladego ;)

Eee tam... Ja uwazam, ze najpiekniejsza jest zdrowa, sino-trupia bladosc:)
Sam jestem jak syn mlynarza i zyje:)

> --
> Pozdrawiam,
> IC
Grabarz:)

6. Data: 2003-09-02 19:30:04

Od: "Inetcash" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert < u...@o...pl > news:bj2k2r$ijd$1@topaz.icpnet.pl :
> bj2j95$lsv$...@n...news.tpi.pl,

> Sa jeszcze kremy brazujace i nowoczesne samoopalajace, oba IMHO
> bezpieczniejsze od solariow.

gdzies czytalem, ze efekt uzywania tych specyfikow nie jest zbyt zadowalajacy
... czy polecasz jakis konkretny?

IC

7. Data: 2003-09-02 19:32:46

Od: "Inetcash" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grabarz < t...@p...onet.pl > news:bj2lr6$eiu$1@news.onet.pl :

> Eee tam... Ja uwazam, ze najpiekniejsza jest zdrowa, sino-trupia bladosc:)
> Sam jestem jak syn mlynarza i zyje:)

nie no nie watpie :)) ale ... "rozni ludzie, rozne potrzeby" ;))) ... a taka
bladosc to mnie w smutny nastroj wprowadza :D

IC

8. Data: 2003-09-02 19:57:21

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj2rbb$pj5$...@a...news.tpi.pl,
Inetcash <i...@N...pl>:
> Robert < u...@o...pl >
> news:bj2k2r$ijd$1@topaz.icpnet.pl :

> gdzies czytalem, ze efekt uzywania tych specyfikow nie jest zbyt
> zadowalajacy ... czy polecasz jakis konkretny?

To zalezy od skory i oczekiwan.
Np. Riviera Pollena-Ewa, albo inny z DHA (dihydroacetonem).
Minusem jest to, ze skora potem specyficznie pachnie - podobnie jak po
opalaniu.

Trzeba rowno rozsmarowac i umyc dobrze dlonie, zeby sie nie "opalily".

Ale to juz NTG.

Bardziej w temacie, DHA jest aprobowany przez FDA.

--
Robert

9. Data: 2003-09-03 21:09:22

Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinienem uczeszczac do solarium i jak dlugo sie opalac, aby sobie nie
> zaszkodzic? [bo Panie prowadzace gabinet jakies takie niezbyt chetne do

Zdania są podzielone. Podobno b.ważna jest dobra jakość lamp /czyli nie
szukaj taniochy bo stracisz zdrowie/. Naukowcy sugerują, iż umiarkowane
opalanie w dobrym solarium jest mniej niebezpieczne niż smażenie się na
słońcu przy dziurze ozonowej.

Opalenizna to jedno ale fototerapia i miłe ciepełko zimą to jest to, co
ciągnie mnie do kuzynki do solarium 1 raz w tygodniu na 10 min i pozwala
przetrwać paskudne miesiące. Pocieszam się, że nie robię krzywdy swojej
skórze ale kto to do końca wie.
Najważniejszy - jak we wszystkim - moim zdaniem jest umiar.

Pozdrawiam

Wiewióra

10. Data: 2003-09-03 21:17:12

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj5l9b$d4a$...@k...man.lodz.pl,
Wiewióra <l...@p...onet.pl>:

> [...]
> krzywdy swojej skórze ale kto to do końca wie.
> Najważniejszy - jak we wszystkim - moim zdaniem jest umiar.

Sensowna, wywazona opinia :)

--
Robert

szczepionka p.grypie a związki rteci