Opaska z bandarza elastycznego

1. Data: 2003-06-13 17:42:31

Temat: Opaska z bandarza elastycznego
Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Najpierw przedstawie sytuacje - 3 tygodnie temu zwichnalem sobie lokiec,
chyba sie zlozyl w druga strone. Na ostrym dyzurze zrobiono RTG, nastawienie
i reka do gipsu. Zostalem na obserwacje w szpitalu bo byl bardzo duzy
obrzek.
Na RTG widac bylo ze kosci ramienia i przedramienia sie zupelnie mijaja,
ale sa cale. Po 2,5 tygodnia (w srode) zdjeto mi gips i teraz reke
mam w czyms co lekarz nazwal "kokonem" - najpierw wata, a potem
bandaz elastyczny. Po dwoch dniach noszenia mam kilka pytan:

Mam nabrzmiala reke ponizej tego "kokonu" - dlon i przedramie,
czy to moze byc skutek scisniecia lokcia, czy to jeszcze skutek urazu?
(Na samym lokciu juz nie ma obrzeku)

Poniewaz jeszcze nie moge wykonywac pelnego ruchu w lokciu,
mam go cwiczyc. Czy robic to z kokonem, czy lepiej zdjac na ten czas?
Czy mozna zdejmowac go na noc?

Krzysiek Rudnik