Operatorzy telefoniczni a ulga inwalidzka

1. Data: 2005-05-22 15:22:29

Temat: Operatorzy telefoniczni a ulga inwalidzka
Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was.

Do niedawna wszyscy operatorzy honorowali ulgę inwalidzką. Sam
korzystam z tej ulgi u dwóch operatorów. Chciałem jednak zmienić sobie
jedną z taryf i tutaj przykra niespodzianka. Podobno po zmianie planu
taryfowego utracę tę ulgę. Nie chce mi się w to wierzyć gdyż w trakcie
przedłużania umowy zapewniano mnie, że jest ona przyznana na stałe ale w
naszym kraju wszystko jest możliwe. Czy spotkaliście się z taką sytuacją?

Pozdrawiam
Maciej Bogucki

http://www.maciej.bogucki.net

2. Data: 2005-05-23 14:06:30

Temat: Re: Operatorzy telefoniczni a ulga inwalidzka
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Bogucki" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naszym kraju wszystko jest możliwe. Czy spotkaliście się z taką sytuacją?

Nie znam szczegółów, ale coś tam się już jakiś czas temu faktycznie zmieniło
w przepisach. W każdym razie - ja miałem komórkę w Idei i miałem od zawsze
50% zniżki. Jak przedłużałem umowę, to było OK, ale jak chciałem tę
zakończyć, a podpisać nową, to już tej zniżki bym nie dostał.

LM

3. Data: 2005-05-23 16:04:53

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

ja sie spotkalam z sytuacja juz rok temu.. ale chodzilo o to ze chcialam
lepszy aparat tel niz oni mi proponowali wiec powiedzieli ze mam podpisac
nowa umowe i wtedy mialabym tylko znizke na 2 lata ( w idea) wiec zostalam
przy tym co mi dali.. i mam nadal 50% znizki na abonament :-)
ania
_______________

www.kosmetycznykram.pl zapraszam

4. Data: 2005-05-24 18:51:06

Od: u...@i...pl (gp) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 May 2005 16:06:30 +0200, "LM" <l...@g...pl> wrote:

>Nie znam szczegółów, ale coś tam się już jakiś czas temu faktycznie zmieniło
>w przepisach. W każdym razie - ja miałem komórkę w Idei i miałem od zawsze
>50% zniżki.

Jeszcze ciekawiej jest w TPSA. Mialem 50 % ulge. Moj telefon byl
podlaczony do centrali analogowej. Kiedy przelaczono aparat do
centrali cyfrowej, to odebrano mi ulge, tlumaczac, ze przepisy mowia,
ze ulga przysluguje tylko tym, ktorzy sa podlaczeni do cental
analogowych.
gp

5. Data: 2005-05-24 21:42:45

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gp napisał:

> [...]
> centrali cyfrowej, to odebrano mi ulge, tlumaczac, ze przepisy mowia,
> ze ulga przysluguje tylko tym, ktorzy sa podlaczeni do cental

BZDURA

6. Data: 2005-05-26 09:57:25

Od: Sławek S. <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A po co ci znizka skoro najmniejszy abonament w ideii to teraz 25 zlotych
to tyle ile twoja znizka.A przechodzac ze starego abanamentu na nowy ulg
nie tracisz.

7. Data: 2005-05-26 10:01:52

Od: Sławek S. <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki operator? komorkowy, czy stacjonarny.

8. Data: 2005-05-26 10:20:52

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławek S. napisał:
> A po co ci znizka skoro najmniejszy abonament w ideii to teraz 25
> zlotych to tyle ile twoja znizka.A przechodzac ze starego abanamentu na
> nowy ulg nie tracisz.

W tym problem, że podobno tracę. Tak twierdzi koleżanka, właścicielka
salonu idei i.

9. Data: 2005-05-26 10:21:31

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławek S. napisał:
> Jaki operator? komorkowy, czy stacjonarny.

Idea.

Instrukcja obsługi dla wózka elektrycznego
Re: [spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych
Re: [spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych
[spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych
Próba Bicia Rekordu Guinnessa- nurkowanie